,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 20 lutego 2017

Kartki BN 2017 - Pierniki (luty) ...

Zabawa u Uli :)
Tym razem karteczka ma być słodka i pachnieć piernikami.
U mnie dwie różniące się wykonaniem. 
Tej drugiej nie chciałam na światło dzienne wystawiać ale ... jak już jest niech się pokaże (na święta wnuczki ją dostaną).


(klik)



12 komentarzy:

  1. Obie fajne, co ty od nich chcesz????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jakoś mi ostatnio nie idzie po mojej myśli dlatego marudzę :)

      Usuń
  2. Obie piękne i baaardzo apetyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale urocze i smakowite. Mnie się ta druga bardzo podoba.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie pysznie wyglądają :-))) Pomysłowa dekoracja z koronki i guziczków na drugim ciasteczku :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się właśnie ta druga bardziej podoba, wiec nie marudź :) Obie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. A Ty znowu marudzisz! Grożę palcem! Fajne karteczki wyszły :) smakowite, że hej! Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super karteczki pierniczkowy ludzik świetny

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki piernikowe wyszły bardzo ładnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki!
    Guziczki wymiatają :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(