,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 15 lutego 2017

Kartki przez cały rok - edycja II (luty) ...

Oczywiście zabawa u Ani.
W lutym projektantką jest Małgosia Oszczędłowicz.
Szczegóły w banerku (klik) ...

(klik)

1.Biała śnieżynka - kartka na BN (moja ma odrobinę złocistego miodu ... tak jakoś wyszło, w trakcie roboty zapomniało mi się, że ma być biała cała).


2 i 3.Zając z kurczakiem (u mnie z kurczakami) i Zając z pisanką/jajem (u mnie koszyczek z jajkami) - kartki wielkanocne.


4.Serduszka - okolicznościowa.


Banerek dla Ani ...


Chyba powinnam jednak z czegoś zrezygnować.
Pożyjemy, zobaczymy :)






11 komentarzy:

  1. bardzo fajne karteczki przygotowałaś:) ale śnieżynka powala, jest SUPER:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki. Piękne grafiki z zajączki. Fajną śnieżynkę zrobiłaś.
    Pozdrawiam i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne karteczki! Uwielbiam zaglądać tutaj i podziwiać Twoje kartki! Niby proste i nieprzeładowane dodatkami a jednak urocze i mają coś w sobie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu cieszę się, że mogę znowu oglądać Twoje świetne kartki. Widzę, że tematy nie sprawiły Ci kłopotu. Najbardziej podoba mi się ta śnieżynka, ale i grafika z serduszkami bardzo ciekawa.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, śliczne są Twoje karteczki, a ta ze śnieżynką oczarowała mnie bardzo.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki! Śnieżynką jestem zauroczona.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności, śnieżynka cud miód:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne grafiki ,ale śnieżynka najbardziej zachwyca :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki!
    Śnieżynka jest rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. BN karteczka nie ma chyba dzisiaj równych;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(