,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 16 lutego 2017

Natura (5) ...

Zabawa u Hubki trwa ... (12 prac przez 12 tygodni).
Kiedy spojrzałam na kolory banerka 

(klik)

od razu pomyślałam o 1/4 serwetki (tyle mi zostało) pasującej do tego wyzwania.
Szkoda mi jej było użyć (no i z lenistwa nie chciało mi się jej ,,prasować,,) dlatego zeskanowałam i wydrukowałam ... najpierw na całą kartkę (kurcze, za duża) potem zmniejszyłam (jeszcze za duża) aż wreszcie dobry rozmiar uzyskałam. Dlatego tyle warstw ma ta kartka :)

Tym razem brak słoiczka (odpowiednia suma oczywiście wrzucona).
Mogłam ożywić kartkę chociaż czerwoną biedroneczką.



7 komentarzy:

  1. i ślicznie!
    mnie właśnie tak natura kojarzy, prosto w kolorach ziemi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. prosta i piękna! I o to chodzi!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Albo jednym zielonym, soczystym listeczkiem... fajna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka. Grafika na czasie i do obecnej pogody. Wianek na święta Wielkanocne są bazie a listków
    jeszcze brak.Matka natura jeszcze nie całkiem się obudziła.
    Miłego wieczoru i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, te warstwy prezentują się wspaniale.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) a ja kombinuję i kombinuje i kartki brak...

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny pomysł z tymi warstwami!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(