,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 20 lutego 2017

Wiosenne kwiaty (6) ...

... plus wstążka lub koronka czyli kolejne wyzwanie u Hubki (12 prac/12 tygodni).

(klik)

Kartek wielkanocnych mam nadmiar dlatego u mnie okolicznościowa z delikatną, ledwo widoczną wstążeczką.


No i mamy półmetek :)

Dzisiaj jeszcze dwa wyzwania w osobnych postach żeby bałaganu nie było.


4 komentarze:

  1. Nadmiar wielkanocnych???? U mnie totalny niedobór....okolicznościowa na pewno się przyda...fajny pomysł, buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez sie dziwie żenadzie juz masz?! Zazdroszczę bo ja jeszcze daleko w polu... A ta karteczka wyszła cudna, bardzo mi sie podoba!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(