,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 13 marca 2018

Kartki przestrzenne (wyzwanie 4) ...

Zabawa w gięcie i cięcie u Ewinki trwa ... do tej pory było tylko gięcie, teraz doszło cięcie.
Chciałam okolicznościową zrobić ale poproszono mnie o wielkanocną więc zmieniłam plany.
To było drugie gięcie i cięcie .....


  ..... za pierwszym razem pomyliłam kierunki gięcia i zepsułam papier wizytówkowy. Szkoda mi go było wyrzucić więc z tyłu też papier ozdobny nakleiłam i tak powstała druga kartka.


Banerek do wyzwania ...

(klik)


Zrobiłam też zwykłą kartkę z barankiem ...


Bardzo dawno temu (ponad 9 lat wstecz) wymyśliłam sobie kartkę z barankiem. Podzieliłam się szablonem z Dziewczynami. Wtedy to pierwszy raz spotkałam się z kradzieżą czyjegoś pomysłu przez inną osobę (tu na wykonanie kartki) - taki sam układ elementów jak u mnie i do tego hurt. No cóż, wtedy mnie ,,zatkało,, zniechęciłam się a szablon baranka odłożyłam głęboko do szuflady.


Było, minęło ... teraz robię zupełnie inne kartki.
Szablon baranka znowu w użyciu :)




9 komentarzy:

  1. Fantastyczne kartki z barankiem ,delikatnie ukwiecone ! Nie widzę nic źle złożonego w drugiej kartce ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, dziękuję :) Widać ale wewnątrz kartki - ślad zgięcia w połowie, na zewnątrz nie widać bo jak prawidłowo złożyłam to zgięcia papierem zamaskowałam :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne kartki i dobrze, że wyciągnęłaś baranka, bo jest śliczny. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko :) Przeprosiłam się z nim na chwilę ... lubię ten szablon ale nie lubię robić kartek wielkanocnych (przyznaję się niepytana) :)

      Usuń
  3. Pięknie wyglądają Twoje karteczki, Danko!
    Baranek jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko :) O tak, baranek jest super :)

      Usuń
  4. Danusiu, piękne są Twoje składaczki i niezwykle podoba mi się ten baranek.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne karteczki a składaczki super. Pięknie je przyozdobiłaś.
    Baranka pamiętam też mam go schowanego:)

    OdpowiedzUsuń

  6. I'm interesting articles and this is my first first reading a very interesting, It's fits with the post.
    Read more
    Register Now
    24h/days

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(