,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 23 maja 2019

Pudełko z bogatym wnętrzem ......

..... to temat jedenastego wyzwania ,,tniemy i gniemy,, u Ewinki
Przyznam szczerze, że nie bardzo ,,leżała,, mi ta forma dlatego odwlekałam, odwlekałam ... .
Nie taki diabeł straszny jak go malują ... kartkę całkiem przyjemnie się robiło.


Moja kartka ma o 1 cm mniej wysokości bo baza zrobiona jest z kartki o wymiarach 15 x 30 cm (blok kreatywny z Actiona).


W środku kwiatowe gotowce na trzech belkach rozmieszczone. 
Na tylnej ściance domek zamieszkany przez trzmiela.
Z tyłu kieszeń na kartkę z życzeniami.


Kartkę-pudełko można złożyć i do koperty włożyć.


(klik - szczegóły wyzwania, kurs na kartkę i prace Dziewczyn)




5 komentarzy:

  1. Świetne pudełko z naprawdę bogatymi ozdobami.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, bogate wnętrze Danusiu - to śliczny składaczek !

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się mi cieplej zrobiło jak popatrzyłam na te piękne kwiaty i pracowitego trzmiela :-)
    I fioletowa baza do tego, świetne są te papiery :-)Cieszę się Danusiu, że mimo obaw sięgnęłaś po formę, efekt znakomity :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, ale super!
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna :) taka na bogato :) Pszczółka mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(