,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 25 maja 2012

Butelka z różą ...

Wczoraj dokończyłam dawno temu zaczętą butelkę z zasuszoną różą ...


To oczywiście kolejna praca z serii ..Nadmiar niebieskiej farby trzeba wykorzystać,,:)


A teraz po kolei jak i z czego była robiona by uzyskać kształt ostateczny ... dużo zdjęć, nie trzeba chyba ich opisywać ... powiem tylko, że oprócz róży i papierów o ciekawych fakturach  czy ,,złotych,, cieni użyłam kawałka starej podkolanówki (pomysł na pończochę lub szmatkę podglądnięty TUTAJ).


Kolejna rzecz z serii  ,,A-Po-Co-Ci-To,, do kolekcji dołączona:)

1 komentarz:

  1. Pończocha mnie zaskoczyła totalnie - czego to ludzie nie wymyślą ;) Ale efekt oszałamiający! Piękne są te butelki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(