,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 1 października 2020

Tablica do bigowania (Action) ......

 Dzisiaj krótko, dla tych co wahają się czy kupić, czy się opłaca ..... :)

Jedni powiedzą ,,e, taki badziew actionowy,, inni rzekną ,,a po co mi to,, ale większość tych, którym udało się ją kupić bardzo sobie chwali (do tych ,,chwalących,, ja należę).

 Chodzi oczywiście o ,,słynną ostatnio,, tablicę do bigowania, o której opowie Joanna Ryba (polecam jej kanał).
Kiedyś kupiłam sobie bigownicę (oczywiście często używam) ale jest w centymetrach. Od jakiegoś czasu posługuję się calami (większość Dziewczyn operuje calami) dlatego to jeden z powodów by ją kupić. Drugi powód to dziurkacz ...



Właśnie sobie kopert prostokątnych potrzebnych do pewnego projektu narobiłam. W końcu zaczęłam wykorzystywać actionowe bloczki kreatywne (15x15cm, cienki papier). Przy pomocy ,,starej,, bigownicy robiłam wyłącznie koperty kwadratowe.

Mama scrapuje pokazuje jak zrobić kopertę i pudełko.

Actionowa tablica do bigowania jest świetna dla początkujących scraperek. Zawsze można sobie przecież kupić taką z ,,górnej półki,, ale na początku twórczej drogi wystarczy ta :)


Niestety nie potrafię jeszcze umieszczać filmów w poście (popracuję nad tym) więc są tylko linki ,,ukryte,, w imionach :)


8 komentarzy:

  1. Mam, koperty robię w 2 minuty, super

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką, tylko z DP Craft - jest super!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna taka, a na pewno bardzo przydatna. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś myślałam, ze nigdy nie kupię kawałka plasiku za 100 zł , teraz nie wyobrażam sobie nie mieć bigownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A w moim Actionie nie widziałam :( muszę poszukać w innych chyba, bo ten dziurkacz wygląda bajerancko, no i tablica też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego Actionów nie ma na wschodzie naszego kraju! Byłabym tam dobrym klientem:) Bigownicę mam na swojej liście marzeń. Biguję przy pomocy... wypisanego pióra kulkowego i linijki:)))
    Serdeczności Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani Danko mam prośbę czy mogłabym prosić o instrukcje do robienia kopert i pudełek z tej dużej bagrownic pdcraftu, na mejla dawno jej nie używałam i gdzieś mi się zapodziała ,a nie pamiętam wszystkich wymiarów jeśli to nie problem ,musze pilnie zrobić 2 koperty 3d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(