,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 8 października 2020

Pozytywnik (3) ......

Pozytywnik już dawno skończony, dopiero wczoraj zdjęcia zdrobiłam. Tak jakoś nijako tym razem do tego co zrobiłam podchodzę ... po prostu ,,nie czuję bluesa,,.   


Pierwotnie miał to być mały album w małym pudełku.
Właśnie taki ......


Przy okazji zapraszam na kanał Joasi (,,Co ja narobiłam! Joanna Ryba).

Mój pozytywnik oczywiście zaczęłam tak jak Joasia pokazała ale ...... po wycięciu wykrojnikiem actionowym bazy i zrobieniu trzech skorów na środku (przed sklejeniem) zaczęłam zbaczać z drogi :) U Joasi złożony album jest ,,płaski,, u mnie dzięki skorom jest odrobina luzu ale ..... nie można go było tak ładnie rozłożonego postawić dlatego zmieniłam koncepcję. Trochę roboty z nim było ale wybrnęłam. Przy okazji rozpędziłam się i narobiłam kieszonek na tagi ... wiem, przesadziłam :) Przesadziłam też z półperełkami ale ..... powiedzmy, że tak ma być :)













Pudełka na ten pozytywnik ,,naszpikowany tagami,, robić nie będę ale kiedyś skorzystam z pomysłu Joasi i na ATC zrobię.

Zapomniałam napisać, że pozytywnik jest zrobiony w ramach akcji Asi Szulik (Grupa na Fb Asia Szulik - grupa inspiracyjna) #stophejtscrap ...

Trzymajcie się zdrowo






5 komentarzy:

  1. Bardzo pozytywny jest Twój pozytywniak :) buzia się uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie Danusiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, bardzo podoba mi się twój pozytywnik.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, bardzo podoba mi się Twój pozytywnik! Zwróciłam uwagę również na te fantasyczne wykrojniki. Pozdrawiam serdezcnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten albumik.
    Czegoś za dużo, lub za mało? Nigdy nie wiemy co czym myślał Artysta tworząc :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(