,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 9 października 2020

ATC dobre na ........

........ właściwie jest dobre na wszystko.
Ja dopiero zaczęłam się bawić (dla mnie to zabawa formą, tematem ... itd. itp.). Można rzec, że jestem na początku drogi ..... początki bywają czasami trudne. 
Na razie próbuję różnych technik, wykorzystując to co mam pod ręką (ja raczej recyklingowa jestem) no i doszkalam się. 
W poniedziałek brałam udział w warsztatach, które prowadziła Marta Madej (live na Grupie Fb ,,Świry Rękodzieła Inspirują,,). Zmobilizowałam się robiąc kilka kart w różnych tematach (to jeszcze nie koniec, następne ,,się robią,,).










Jeszcze ciekawostka z robieniem napisów związana - tusz w drukarce ,,na oparach,, więc wyjęłam wiekowe stempelki (jedne mają ponad 50 lat). Napisy trochę krzywo mi wyszły (MAGIA) ale mają swój urok :)


Dla zainteresowanych tematem ponad godzinny film o kartach kolekcjonerskich ...
Kolekcja ATC - ,, Zostań w domu i twórz sztukę,,
Nic nie rozumiem ale przyjemnie się słucha jak Karen opowiada o ATC ...
Jeszcze przyjemniej się ogląda jej zbiór kart :)


 





Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, dziękuję za wszystkie komentarze.
Przykro mi, że ostatnio wpadam, piszę posta i ... uciekam ,,pokonywać problemy,, (niestety sytuacja u mnie niezbyt optymistyczna) ... do tego dochodzi sytuacja w kraju - można wpaść w dołek.
Na szczęście jest coś co pozwala na chwilę oderwać się od rzeczywistości, uciec do innego świata - z tego na pewno nie zrezygnuję. 

Trzymajcie się ...




4 komentarze:

  1. wow, rewelacyjne są te z czarownicą i zamkiem! skąd Ty bierzesz te cudne grafiki?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, bardzo interesujące ATC i podobają mi się te metalowe elementy - fajnie się komponują.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, niezwykłe! Napatrzeć się nie mogę.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się bardzo podobają te odbitkinierówne- sama mam takie podobne stemple- gorzej, bo tam wychodzi czerne tło- a i tak je lubię!
    Świetne ateciaki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(