,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 10 października 2020

ATC dobre na wszystko (część 2) .......

 Dzisiaj jeszcze misz-masz tematyczny - taka ilość to skutek poniedziałkowego ,,lajwa,, który Marta prowadziła na Fb - oj, Marta potrafi zachęcić, zmotywować, zmobilizować (Grupa ,,Świry Rękodzieła inspirują,,). Jedne karty nowe, inne dawno zaczęte a dzisiaj skończone.

Dokończyłam ,,Zakochanego Pierrota,, .....



Po halloweenowych zostały mi ładne kółka więc je wykorzystałam na karty z ptakami .....


To prawdopodobnie ostatnie w tym roku w temacie ,,Halloween,, .....





Kolejne w temacie ,,Grzyby,, (na Grupie TAKE TIME TO PLAY jest wyzwanie ,,grzybowe,,) .....





Muszę trochę przystopować bo się zasypię tymi kartami. Jest jednak małe ale ... ale to taka przyjemna zabawa :) 
Już nowe powstają - te czekają aż pasta ładnie popęka .....


Karty robi się nie tylko dla przyjemności ale również po to by się nimi wymieniać (karty kolekcjonerskie). 
Na Fb są trzy grupy tylko z ATC związane (o innych jeszcze nie wiem). 
Pierwsza Grupa, od której zaczęłam tak na poważnie moją przygodę z kartami to ,,ATC i inne drobnostki,,.
Dwie kolejne, do których wysłałam prośby o dołączenie to wspomniana przed chwilą Grupa ,,TAKE TIME TO PLAY,, oraz ,,ArtGrupa ATC,,.

Co do wymianek - fajna sprawa ale ... mam tylko jedną uwagę - wyślesz, napisz ,,wysłałam,, dostaniesz, napisz krótko ,,dostałam,,. Do tej pory nie wiem czy doszły moje karty do trzech osób, no i na jedną kartę wciąż czekam (cierpliwie). Poczta to teraz loteria - priorytet idzie tydzień, jest obawa, że zwykły list nie dojdzie do adresata, polecony to dranaż portfela ... kurcze, to zniechęca :(
Zniechęca ale ..... przyjemność tworzenia ATC pokona każdą przeszkodę. 


5 komentarzy:

  1. Pracuś z Ciebie Danusiu, super ATC.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ urokliwy hurcik Danusiu, jest na co popatrzeć ;) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzybowe ATCiaki góra :) :) :) tez nie lubie upominać się o informację - czy dotarła moja przesyłka, uważam że to jest zwyczajnie niegrzeczne. Dobrej niedzieli Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne karteczki. Najbardziej podobają mi się grzybowe. W lesie jest ich skromnie
    przynajmniej pooglądam na Twoich karteczka. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, bardzo lubię oglądać Twoje ATC.
    Jednym z powodów, dla których zaprzestałam udziału w wymiankach był właśnie brak sygnału z drugiej strony - zawsze mnie to frustrowało, gdy nie wiedziałam, czy moja przesyłka dotarła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(