,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 11 października 2020

Frida (ATC) .......

 Na Grupie TAKE TIME TO PLAY było wyzwanie związane z malarką Fridą Kahlo. Nie biorę udziału w wymiance ale karty zrobiłam :)

Musiałam ....... 


Wiecie czego mi brakuje? Rozmowy z kimś, kto jest zakręcony w takich tematach jak ja, brakuje mi ploteczek o sztuce, wspólnego tworzenia, którego efektem będą
piekne prace, wzajemnych inspiracji ... po prostu brakuje mi twórczej atmosfery, chwil spędzonych w miłym, kreatywnym towarzystwie. No cóż ...... skazana na samotność. Pozostaje mi tylko blog i twórcze grupy na Fb, pozostaje wirtualny świat.

,,Stara,, zrzęda zaczyna ze mnie wyłazić ;)


Przyjemnego, twórczego tygodnia całego ........



3 komentarze:

  1. jakie fajne! Co do tworzenia- wspólnie coś działać- bezcenne. Dobrze, że jest internet- zawsze to jakas namiastka :-D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tam, każdy potrzebuje wygadania się i twórczo spędzonego czasu z drugą osobą. Dlatego jezdze na warsztaty, dlatego robię lajvy, zeby z Wami powymieniac się, pogadać :)
    świetne atciaki! widzę, że się wkręciłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(