,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 12 października 2020

Nie samym ATC .......

 ......... człowiek żyje. A tak poważnie to ,,zachciało,, mi się zrobić nowy Junk journal. Na razie mam przycięty papier .......


Torby spryskałam lekko kawą i pocięłam do wymiarów kartki A4 zanim ten komunikat przeczytałam. Zrecyklingować? Z przyjemnością :)


Dzisiaj ostatnie ATC, których jeszcze nie pokazałam. To jedne z pierwszych dopiero teraz skończone. To też recykling, bo wykorzystałam kawałek wyjątkowo ciekawego papieru pakunkowego ... wykorzystałam każdy skrawek. Nie miałam pomysłu co dalej więc leżały od lutego aż do momentu kiedy przez myśl mi przeleciało ,,szachy,,-,,szach mat,,-,,figury szachowe,, ... no i dokończyłam.








Jeżeli jesteśmy w temacie recyklingu to pokażę z czego można zrobić shaker box - to przykrywki z lodów-rożków. Wystarczy tylko usunąć napis i odciąć zbędny kawałek plastiku. 







5 komentarzy:

  1. Danusiu, te szachowe ATC skradły moje serce, jedne z piękniejszych, jakie zrobiłaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) To zasługa tego skrawka nietypowego papieru do pakowania :)

      Usuń
  2. Danusiu, świetny pomysł z tym papierem. Efekt końcowy atciaków piękny!
    Też ostatnio zbieram rozne pojemniki, może zwrócę uwagę też na pokrywki, bo mi się gotowe shakery kończą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba Cię wyściskam za tą podpowiedz skąd wziąć ten element na shaker box..zaraz lecę po lody :)
    Ateciakisą cały czas na mojej liście marzeń. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karty ATC szachują inne ;) Fajne są! Dzięki za pomysł na shakery. Co prawda mam trochę takich tekturkowych, ale i te wypukłe mnie intrygowały, a nie chciałam specjalnie kupować :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(