,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 16 lutego 2020

Moja nowa zabawa (zajawka) ......

Taka mała zajawka tego co mam zamiar od czasu do czasu robić. 
Małe formy są ciekawe, piękne, lubię obejrzeć, podziwiam, zachwycam się ale żeby robić to raczej nie. 
Jest takie powiedzenie ,,nie mów nigdy nigdy,, bo się możesz zdziwić jak cię chęć na to czy owo dopadnie.
Wystarczyło zrobić trochę porządków w papierach i przydasiach, położyć obok siebie pudełko po herbacie i resztki papieru pakunkowego (przeznaczone do wyrzucenia) a od razu skojarzenie (ATC) i pomysł na wykorzystanie tychże .....


Jako że postanowiłam sobie, że w chwili błysku pomysłu mam zabierać się od razu do roboty to te ,,śmieci,, już mają swoje nowe życie. Nawet opakowanie zrobiłam (jeszcze wszystko muszę dopieścić).


Po raz kolejny błąd zrobiłam wiedząc, że tak nie powinnam ale ........  ten albumik/opakowanie to taki ,,Adam,, czyli pierwszy zrobiony na próbę, taki prototyp,  następny (,,Ewa,,) będzie już bezbłędnie zrobiony :)
Po prostu papier z bloku kreatywnego z Actiona pęka na zgięciach ..... papier świetny, dobra gramatura ale nie tak zastosowany (a może tylko u mnie tak się dzieje?).


No to tyle zajawki ......
W końcu wykorzystam zalegające kawałki papierów, ścinki, resztki wszelakie.
Będzie zabawa :)


Przyjemnej Niedzieli ......





7 komentarzy:

  1. Danusiu, świetny maluszek i super pomysł na wykorzystanie resztek papierów.
    Niektóre papiery tak pękają, ale nie wiem od czego to zależy.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. To sądząc po moim bałaganie na blacie... powinnam zostać cesarzową kreatywności wszelkiej. Kapitalny pomysł miałaś z tymi resztkami. Kiedy u mnie pęka, to udaję, że to taka forma postarzania, bo co innego zostaje? Można też zakleić jakimś borderkiem z wykrojnika...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne to maleństwo Danusiu, sprytnie go wymyśliłaś ;) Pozdrawiam niedzielnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to mam zawsze nieład :D używałam tego papiery tylko raz do kartki, więc niestety nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na ścinki. Bardzo kreatywna z Ciebie dusza. Pozdrawiam Danusiu i życzę dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie nieład na biurku rozprasza, widocznie wyjątek od reguły stanowię.Pięknie wykorzystałaś zalegające przydasie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(