,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 12 września 2016

Mediowo ze stemplem ...

Zabawa u Inki - ,,Kartki Świąteczne 2016,, wyzwanie wrześniowe - ,,Mediowo ze stemplem,,
Ważne żeby medium użyte było widoczne i stempel obowiązkowo musi pojawić się na kartce.



(klik)


Miałam pierwszy raz okazję pobawić się z Gesso (na początek mały słoiczek sobie kupiłam) ... podoba mi się.
Pierwszy raz użyłam farby wodnej w sprayu (media mist spray ... jakoś tak fachowo się nazywa) ... kolor ,,niebieski ocean,,.
Złotej farby w sprayu już używałam do kartek, bardzo ładne efekty można uzyskać.
Z mediami na tej kartce skromniutko ale ... ale dało się z tego coś zrobić. 
Stemple dwa - dzwonki i połowa napisu ,,wesołych świąt,, :)



Gdybym miała ją jakoś nazwać to pierwsze co przychodzi mi do głowy - ,,Niebieskie róże,, (wspomnienie teatru telewizji z Jadwigą Barańską i Ignacym Gogolewskim ,,Szklana Menażeria,,).



Kartka bożonarodzeniowa i ... niebieskie róże.
Nie pasuje?
No to przypasuje ... jakby co to są zimowe róże z ogrodu Królowej Śniegu.

Na koniec ciekawy filmik


Jeszcze czekają na mnie kartki na wyzwanie u Ani ,,Kartki przez cały rok,, (jak mi się chwilowo nie chce ... dobrze, że jest jeszcze czas).

Dziękuję Wszystkim za ciepłe słowa pod postem z kartką w cętki i pod postem z moją pierwszą kartką ,,wybuchową,,.

.......................................................................................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

21 komentarzy:

  1. Twoje pierwsze razy są świetne.
    Opis jak robiłaś karteczkę to kurs w pigułce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) Gdybym nie była taka ,,tchórzliwa,, w temacie tego czy tamtego to już dawno byłabym na wyższym etapie wtajemniczenia :)

      Usuń
  2. Ach - jak bogato się pobawiłaś (bogato w media) i te róże tak gesso? takie równiutkie wyszły jak pastą strukturalną! Obstawiam że to Królowa Śniegu maczała tu paluchy! i że pięknie rozpracowałaś temat, też obstawiam.. i że to nie ostatnia taka Twoja praca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję :) Inko droga, ja się naprawdę bawiłam tymi mediami :) Róże równiutkie bo mam taki dziwny szablon, który jest ,,przylepny,, - można potem śmiało pastę rozprowadzać (ja sobie kupiłam uniwersalny grunt akrylowy).
      Mam nadzieję, że jeszcze tą pastą/gruntem się pobawię :) Teraz już bez strachu, że zepsuję :)

      Usuń
    2. Przylepność szablonu to podstawa! nic wtedy nie podcieka i to procentuje! super :)

      Usuń
  3. Fajna taka zabawa w ciapania. Zimowe róże pierwszorzędne 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nawet nie przypuszczałam, że mam taki fajny szablon (dwa lata nieruszany przeleżał). Lubię ciapać :)

      Usuń
  4. Mnie się bardzo podoba :) bardzo bogata mediowo kartka :) niebieskie róże są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi :) A tak się bałam przygody z pastą i szablonem ...

      Usuń
  5. ALe się napaćkałaś , i jak pięknie to packanie wyszło. Świetna jest ta kartka , a kto powiedział że róże nie mogę być w zimie ?? Jak to mówi Marta ogranicza nas tylko wyobraźnia.
    Gratuluję pomysłu i wykonania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Lubię paćkać (zawsze lubiłam) ale na wyzwanie to trzeba ,,porządnie,, napaćkać ... chyba mi wyszło :) Róże w zimie? - tak pytają osoby bez wyobraźni ... moje od Królowej Śniegu są :)

      Usuń
  6. Wyszło super - pięknie zastosowane media :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu, wspaniale pomediowałaś i niebieskie róże są jak najbardziej na miejscu.
    Buziaczki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) Wiem, że niebieskie róże są na miejscu bo ... bo to przecież zimowe róże :)

      Usuń
  8. Świetna kartka z różą od ,,Królowej Śniegu".
    Fajnie Ci wychodzi to ciapkanie a ja nie umiem tak ładnie ciapkać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Paćkać to ja od zawsze lubiłam ... czasem przepaćkam a czasem coś sensownego z tego wyjdzie :)

      Usuń
  9. Piękna karta .Wspaniale radzisz sobie z mediami Róże niebieskie jak dla mnie owszem tak- cudnie wyszły .Dziękuję za odwiedziny i zaszczycenie mnie Swoją osobą w gronie moich obserwatorów .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie róże bardzo pasuję i świetnie wyglądają:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. No ,te róże w tle wyglądają rewelacyjnie ,w końcu mróz różne obrazy maluje na szybach :-))) Piękna ,oryginalna kartka :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(