,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 3 sierpnia 2012

148.Po prostu półeczka ... shadow box?

A-Po-Co-Mi taka półeczka? 
A-Bo mi się bardzo przyjemnie nad nią pracowało ...
A-Bo lubię ,,reanimować,, rzeczy jeszcze dobre a przeznaczone już na śmietnik ...
A-Bo już dawno coś takiego chciałam zrobić ...
A-Bo może już mam prezent dla Kogoś (choć ciężko będzie się z nią rozstać) ....
A-Bo zostałam zaproszona przez Asię do zabawy więc miałam motywację by ją w końcu zrobić ...
... tych A-Bo ... jeszcze kilka by się znalazło:)


Kto na takim liczydle zaczynał przygodę z matematyką? Tutaj już ,,zdemolowane,, gotowe do przerobienia.


Ramka najpierw pomalowana ciemną akrylową a potem białą. Całość pomalowana lakierem bezbarwnym, który dziwnie żółty po wyschnięciu się zrobił.
Tył to kawałek kartonu wycięty z jakiegoś pudła i oklejony tapetą.


Przymiarka kilku drobiazgów ... stare buteleczki po perfumach, przybrudzony klaun, koszyczek kupiony w sklepie ,,wszystko po 2zł,, doniczka miniaturka, stary, zepsuty budzik, który jednak ,,chodzi,, ......  itd.


Trochę szczegółów gotowej półki ....


I jeszcze ujęcie z góry i boki ...


Mam jeszcze kilka ramek po liczydłach (ciekawe koraliki na sznureczki nanizane), zostały mi też buteleczki ..... :)



Półeczkę zgłaszam na zabawę-wyzwanie ,,Śmieci jednego, skarbem drugiego,,.
Mogłam jeszcze dopieścić szczegóły bo prace można zgłaszać do 23 sierpnia ale mam kilka zaległych do skończenia więc całość jest jaka jest ... już nic nie zmieniam:)

Czy to już shadow box? Chyba nie bo moja półeczka nie jest szybką zamknięta ... :)

Nie zdążyłam z półeczką na jubileuszowy TWÓRCZY WEEKEND więc pokażę ją w ten ..... gdyby ktoś chciał dołączyć do zabawy to jeszcze jest czas (od tej chwili 3 dni i kilka godzin:))

23 komentarze:

  1. super Danka, po prostu szczeka opada!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie !!!! Mam teraz fioła na miniaturyzację (w drodze mój domek dla miniaturowych lalek), a ta Twoja półeczka po prostu z nóg zwala !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i pomysłowo wyszła ta półka ......kiedy dziadek wnusi domek skończy będę miała gotowy pomysł......pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Diametralna przemiana, dobrze, że uchroniłaś przed wyrzuceniem stare liczydło, które niewątpliwie ma swój niepowtarzalny urok!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu i życzę powodzenia :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza! Szczególnie podoba mi się ten motyw bluszcza, który wyłania się w tle. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta półeczka! Biała i delikatna, a i drobiazgi na niej cenne i piękne. Danusiu, Ty to potrafisz zrobić coś z niczego. Ładnie wygląda tył półeczki oklejony tapetą. Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, dziękuję, dziękuję ...... !!!
    Ktoś mnie ostatnio zapytał dlaczego nie wezmę się za coś praktycznego tylko ,,głupoty,, robię:)
    Praktycznych narobiłam się już dosyć teraz przyszedł czas na ,,głupoty,, ... kiedyś dla przyjemności ale z ,,musu,, teraz tylko dla przyjemności - ot i cała filozofia mojego tworzenia:)
    Dziękuję ... miło mi, że moje ,,głupoty,, się podobają:)
    Miłej niedzieli życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. brak slow uznania. Bardzo mi sie podoba, mialas napewno swietna "zabawe" Piekna.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo klimatyczna wyszla

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zwykle - twoja głowa to studnia pomysłów! :) wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  11. nie taka po prostu ...pieknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Superowa, pięknie ją zrobiłaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna!!! A może zrobiłabyś taką półeczkę krawiecką? Białą z takimi kolorowymi dodatkami, szpulkami, igiełkami, guziczkami ... eh rozmarzyłam się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Wam za miłe słowa pod adresem półeczki ... :)
    Pomysłów na takie małe COSIE mam jeszcze kilka ... na razie materiały i odpowiednie drobiazgi gromadzę. Krawiecka półeczka już dawno mi po głowie chodzi, spróbuję zrobić.
    Jeszcze raz bardzo dziękuję ... spokojnej nocy życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna!!
    Bardzo mi się podoba i chętnie bym się nią zaopiekowała gdybym miała gdzie ją powiesić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacja:) Jak to wszystko pięknie pasuje. Miałaś świetny pomysł na renowacje czego co ktos inny by po prostu wyrzucił..

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna przemiana :) piękna ozdoba wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  18. swietna połeczka! nadajesz rzeczom nowe życie. romantycznie i nastrojowo wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna półeczka :) powodzenia :) przydałaby mi się taka półeczka do kuchni:) a korale też super:) jak zawsze pomysłowa :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Zachwycająca jest ta półeczka, niemało pracy w nią włożyłaś i widać efekty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(