Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ......
..... Jaka jest moja twórczość? taka sobie - robię tak jak potrafię, robię z tego co mam pod ręką, robię dla własnej przyjemności, robię by innym sprawić przyjemność, robię kiedy chcę, kiedy mam taką potrzebę ... nie robię niczego na ,,siłę,, bo z przymusu mi nie wychodzi ... robię tak jak czuję ......

,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 29 listopada 2012

Choinka-obrazek dokończona ...

Nareszcie!!!

Jak powstawała TUTAJ

7 komentarzy:

  1. Piękna! Efekt przekroczył moje oczekiwania, jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła genialnie :) Cały czas na nią właśnie czekałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Choineczka przepiękna,masz super pomysły:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to wymyśliłaś. Jest co podziwiać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna choinka , mistrzostwo po prostu !! :) zapraszam o wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamieszczenie tej nieskończonej zmobilizowało do dokończenia? :) Choinka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie dziękuję!
    Cieszę się, że moja ,,wymęczona,, choinka się podoba:)
    Robię teraz następną z drugiej połówki stożka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...