,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 5 grudnia 2013

Świeczniki ...

Świecznik można sobie kupić albo zrobić samemu ...
Można kupić świecznik w stanie surowym i ozdobić go według swojego upodobania ...
Można przeobrazić w świecznik to co ,,pod ręką,, ...

Kiedyś TAKIE świeczniki robiłam ... królowało wtedy szydełko.
Teraz zasmakowałam w technice decoupage ... tak po swojemu :)

Świecznik drewniany (w stanie surowym) gdzie wykorzystałam skorupki z jajek .....


I świecznik z tego co ,,pod ręką,, (szklanka przeznaczona do wyrzucenia) ...
Najpierw ciemna farba, potem papier ścierny w ruch, lekko białą ,,maźnięte,,, fragment serwetki przyklejony i lakierem wykończone .....


Myślę, że jeszcze niejeden świecznik zrobię :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(