,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 12 marca 2014

Piwniczka ...

Nie jest to typowa miniaturka w skali ,,ileś tam : ileś tam,, ... jest to po prostu piwniczka z tego i z tym co ,,pod ręką,, miałam.


Bardzo przyjemna zabawa :)
...........................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

1 komentarz:

  1. Łał! Genialna! Też bym taką piwniczke chciała mieć pod ręką! Super inspiracja. Dziękuje że podzieliłaś się swoją pracą na DIY - INSPIRACJE / Akcesoria kuchenne. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(