,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 12 stycznia 2015

Słoik Na Dobre Chwile ...

Właściwie powinien się nazywać Słoik Szczęścia (wydarzenie/stronka na Fb) ale wydaje mi się, że nie o nazwę ale o samą ideę chodzi czyli o zapisywanie na karteczce szczęśliwych, dobrych, radosnych chwil które nas spotkały ... tak dzień po dniu przez cały rok.

Mój słoik w trakcie ,,dokańczania/dopieszczania,, ...


O Słoiku Na Dobre Chwile - Słoiku Szczęścia - Słoiku Dobrych Zdarzeń można poczytać TUTAJ :)

Ps.Nie mogę napisać 3/52 bo jeszcze nie jest skończony chociaż już działa ...

...................................................................................................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(