,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 14 sierpnia 2016

Guzik - sierpniowe wyzwanie u Uli ...

Powoli zaczynam wyjmować z zakamarków moje skarby - narzędzia, papiery, przydasie.
Nastał u mnie okres kartkowy.
I wyzwaniowy (o czym już pisałam).
Dzisiaj sierpniowa kartka z guzikiem - zabawa u ULI K. (Kartki Boże Narodzenie 2016).
Właściwie dwie kartki ... pierwsza była z choinką i guzikowymi bombkami (nie byłam z niej zadowolona).
Zrobiłam drugą - bombka to fragment tapety, jej obramowanie to namiastka haftu matematycznego a w środku czerwony guzik.
Do obu kartek wykorzystałam dawno temu przycięte kartki z papieru wizytówkowego i przygotowane dodatki do tychże kartek. Długo na swoją kolej czekały :)


Takie sobie kartki, nic szczególnego ... ale materiały się nie zmarnowały :)

(klik)

Wczoraj do torby podszewkę wszyłam ... nareszcie!
Jeszcze długo by leżała ale obiecałam wnuczce, że dostanie ją na urodziny więc ,,za pięć dwunasta,, zrobione.


Ło matko! Teraz spojrzałam od kiedy torba na podszewkę czekała .... TUTAJ jak powstała.

Takie długo czekające prace na swoją kolej by je dokończyć to ... to UFO-ki. Mam ich jeszcze trochę :)

.......................................................................................................................................................

,,WYSZŁO TO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,
(A.A.Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

19 komentarzy:

  1. Karteczki z guzikami świetne.
    A torba rewelacja.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Wnuczce torba się podobała więc jest ok.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. I znowu sie okazało,że nie wszystkim to samo się podoba, jak dla mnie to choinka jest the best !
    Też mam troszkę niedokończonych prac, ale nie mam bodźca, by je dokończyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :)
      Kartka z choinką jest w porządku ale ... mnie się ciągle coś w niektórych nie podoba (po zrobieniu). Mnie kręci samo ich robienie :)

      Usuń
  3. Choinka jest rewelacyjna! :)
    Z sentymentem wspomniałam Twoją torbę...,bo bardzo miło robiło mi się afrykańskie kwiatki.Trzeba będzie kiedyś to powtórzyć i całkiem prawdopodobne, że jak już, to będzie to torba;)
    Gratuluję,kolejny ufok mniej ;)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi :) Dla mnie ta pierwsza była strzałem w dziesiątkę, ta taka dziecięca bardziej. Też mi się kiedyś przyjemnie robiło z tego motywu ... może kiedyś do niego wrócę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Danusiu, jaka ta torba jest śliczna! A karteczki też mi się bardzo podobają, szczególnie ta z tapetową bombką.
    Pozdrawiam najserdeczniej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeszcze niedawno u mnie był szał na robienie z tego motywu (kwiat afrykański) maskotek i torebek ... szał chwilowo minął zwierzątka i torby pozostały (gdzieś w świecie).
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. LO matko, ale długo czekała:) Ale nic w przyrodzie nie ginie. Prędzej czy pózniej i tak by doczekała się podszewki. Motywacja była to i ufok skończony. A karteczki obie super. Choć nie wiem dlaczego czepiasz się tej z choinką. Jest ok 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to co kiedyś w 3 godziny zrobiłam teraz potrzebuję 3 dni, czasem 3 tygodnie (sporadycznie 3 lata :) ). Dziękuję za ,,obronę,, karteczki z choinką ... kiedyś to się czepiałam każdej skończonej pracy, teraz się zdarza :) Nie tak miała wyglądać ale ... ale w sumie jest ok.

      Usuń
  6. Guziczkowe karteczki są śliczne!
    No i fajnie, że udało Ci się jednego UFO-ka wykończyć. Warto było, bo radość Wnusi bezcenna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi :)
      Powoli zaczynam kończyć co kiedyś zaczęłam ... może mi się to uda ale kiedy to nie wiem :)

      Usuń
  7. Super karteczki - obie! Torba wyszła rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie poradziłaś sobie z wyzwaniem :)
    Cieszę się, że dołączyłaś do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! obie świetne, ale dla mnie ta z choinką Bomba :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(