,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 14 września 2017

Kartka przestrzenna 1 (zabawa u Ewinki) ...

Myślałam, że już nie wrócę do zabaw z kartkami a tu proszę ... nie mów nigdy nigdy :)
Zdecydowałam się włączyć do zabawy u EWINKI bo temat ciekawy - kartki przestrzenne.
Chwilowo u mnie przesyt zwykłych ,,płaskich,, kartek (wiem, wiem, można też zaszaleć i ze zwykłej zrobić niezwykłą ale ... ale zawsze to kartka zwykła). 
Cięcie, gięcie, składanie, kombinowanie zawsze mnie pociągało ... .
Wystarczy się zabrać i okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne :)

Pierwsza kartka w wyzwaniu to składaczek złożony z dwóch części.
U mnie pierwsza część wg kursiku, druga część to zwykła kartka otwierana (w środku życzenia).


Zdjęcia robione na szybko, przed wyjściem i niezbyt dobrze widać to co ma być widać. Przy drugiej bardziej się postaram (bo będę robić według kursiku Ewinki jeszcze jedną) :)

Banerek do zabawy (ogólny)

(klik)

Banerek do pierwszego wyzwania  (tam kursik na kartkę i prace Dziewczyn)

(klik)


Jeszcze coś w temacie kartki chciałam napisać ............ nie pamiętam.



10 komentarzy:

  1. Piękna ,w romantycznym klimacie :-D I pomysłowa ,nie wpadłam na to ,że życzenia można umieścić na podwójnym przodzie :-D Fantastyczna interpretacja formy :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i pomysłowa karteczka! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, prześliczna kartka, zachwyca mnie dobór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu pięknie wyszło :) masz rację koło takiej zabawy karteczkowej nie można było przejść obojętnie :) fajnie, że się przyłączyłaś... stęskniłam się za Twoimi karteczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka - bardzo romantyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka. Ewa miała fajny pomysł ogłaszając tę zabawę.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna! I bardzo fajnie przemyciłaś życzenia:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka - bardzo pomysłowa z tymi tekturkami:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(