,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 20 września 2017

Kartka-torebka ...

Malutka, słodka, fikuśna ... i bardzo łatwa do zrobienia.
Kurs na to maleństwo znalazłam TUTAJ (na blogu Niepowtarzalna Kartka)


Polecam, wystarczy arkusz dwustronnego papieru do scrapbookingu, kawałki papieru pasujące kolorystycznie, wstążka, guzik, klej i nożyczki.

Mam nadzieję, że dzisiaj ostatni raz z kotem do weterynarza idę. Trochę rozbity tydzień przez to miałam.
Do tego pogoda nie nastraja optymistycznie.
Chyba jeszcze jedną torebeczkę sobie zrobię, na poprawę humoru :)

9 komentarzy:

  1. Śliczna forma i kolory ,elegancka kartka :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwe cudo stworzyłaś ! Lecę do kursiku zerkać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, przepiękna i elegancka torebeczka. Chyba się skuszę i też taką zrobię.
    Tulę serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super torebko-kartka!Piękna i oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka bombowa torebka. ..aż mnie korci żeby spróbować. ...idę obejrzeć kurs;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No powaliłaś mnie ta torebeczką - karteczką jest cudowna.
    Dzięki za link,może i ja spróbuję chociaż raczej karteczki mnie nie lubią :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu rewelacyjna jest ta kartka , dzięki za kursik !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska!!! Piękne papierki wybrałaś Danusiu! Lecę zobaczyć kursik:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(