,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 12 października 2017

Kartka przestrzenna (urodzinowa) ...

Choroba nie sprzyja blogowaniu, nie sprzyja żadnej twórczości, nie sprzyja temu i tamtemu ...
Nawet jeżeli chory jest kot. Bo to kot od ponad miesiąca choruje. Piotruś to członek rodziny więc ... 
Na szczęście już mu lepiej. 
Można powoli przestawić się na normalniejszy tryb :)

Kartka urodzinowa wczoraj zrobiona, dzisiaj wysłana, jutro ma dojść do solenizantki.


A to mój Piotruś(Pan) :)



14 komentarzy:

  1. Cudowne kolory i przestrzenna kwiatowa kompozycja z klamerkami :-D Porywam zdjęcie do galerii :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że jestem Twoim pilnym uczniem :) Zakochałam się w tej formie kartek przestrzennych. Czekam z niecierpliwością na następne wyzwanie :)

      Usuń
  2. Kartka śliczna ,Danusiu.Szczerze podziwiam.Napracowałaś się ,ale efekt SUPER!!! Zdrówka dla rudaska,bo jak on będzie zdrowy to i Pani będzie w lepszym nastroju.Pozdrawiam KrystynaN.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi :) Masz rację, jak Piotrusiowi jest lepiej to ... to mnie też. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Kartka jest przepiękna, Danusiu. Wiedziałam, że ta forma wciąga.
    Zdrówka dla Piotrusia, a dla Ciebie buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj tak, ta forma kartek przestrzennych wciąga ...
      Piotrusiowi już lepiej ale jeszcze nie całkiem dobrze :(
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Piękna kartka, cudnie przestrzenna, jest cudna. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycająca kartka, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka. Jeszcze takiej nie robiłam. Fajnego masz Piotrusia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka! A dla Piotrusia zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(