,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 27 stycznia 2020

Kartka-doniczka .....

Kartki-doniczki już kiedyś robiłam. Pierwsza była bardzo ,,porządna,, czyli tylko papier i kwiaty, ostatnia z gazą, gessem, potuszowana i z elementami wycinanymi. Wykorzystałam wszystkie resztki pozostałe po albumie z kopert i czekoladowniku. Tutaj ta mieszanina różnych kwiatów, różnych listków w jednym miejscu raczej niekorzystnie się prezentuje ale ....... powiedzmy, że ogólnie jest ok. Nie każdemu można taką kartkę dać w prezencie (nie wszystkim podobają się darcia, przybrudzenia, itp.) dlatego  samej sobie ją sprezentuję za kilkanaście dni :)
Schemat i kurs na kartkę znalazłam TUTAJ (Blog Kreatywny). Gdybym zerkała od czasu do czasu ,,co dalej,, to może kartka byłaby trochę inna. Zazwyczaj odpisuję wymiary by szablon zrobić, przeczytam co i jak, zdjęcia obejrzę a potem po swojemu robię. Może to błąd?


W planach miałam zupełnie coś innego ale ..... kartki nie chciałam na później odkładać no i chciałam posprzątać biurko z papierów po albumie (wykorzystując resztki). Dzisiaj do nowego projektu wróciłam. Trochę roboty jeszcze mnie czeka zanim to COŚ będzie gotowe :)


Przyjemnego, twórczego tygodnia Wszystkim życzę :)




19 komentarzy:

  1. Prześliczna karteczka,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wyszła ta karteczka - doniczka, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka Danusiu.:) Podziwiam odważne obchodzenie się z papierem i mediami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Coraz odważniej ale jeszcze nie do końca jak bym chciała.

      Usuń
  4. Ja robię jeszcze tak, że nie zapiszę adresu bloga czy strony i nawet nie mam jak wrócić ;) Świetna doniczka! Też ostatnio robiłam. Choć bez darcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Byłam, widziałam, bardzo mi się podoba Twoja doniczka. Ja muszę zapisywać bo ... pamięć już nie ta :)

      Usuń
  5. Super kartka, caliem udany mix pozostałości skrapkowych. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię wykorzystywać resztki ale ... następna będzie ,,porządna,, nie z pozostałości a profesjonalnych materiałów.

      Usuń
  6. Świetna ta doniczka :) ile w niej kwiatów wyrosło :) musisz miec dobry nawóz :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No, wszystko co mi z albumu zostało do doniczki ,,posadziłam,, :)

      Usuń
  7. hmm, tulipanki będą?
    Pięknie wyszła karteczka, fajnie, że mimo tutorialu próbujesz trochę po swojemu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tutorial to taki drogowskaz (zazwyczaj nie mam takich materiałów jakie w tutorialach użyte) :)

      Usuń
  8. ależ jesteśmy ciekawi co tam się nowego tworzy, ciężko zgadnąć po zdjęciu. Kartka piękna, cudownie poszarpana, rewelacyjny pomysł na doniczkową karteczkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To będzie szkatułka z tekturowej rury :)

      Usuń
  9. Świetna karteczka a końcowy efekt bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że Ci się Teresko moja kartka podoba :)

      Usuń
  10. Pięknie wyszła Ci ta karteczka :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(