,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 25 stycznia 2020

Sznur szydełkowo koralikowy (ścieg turecki) gotowy .......

Trochę długo trwało zanim pojechałam do miasta po zapięcie do sznura koralikowego i bransoletki. Kilka dni znowu minęło zanim zabrałam się za dokończenie roboty.
Hiacynty zdążyły rozkwitnąć :)
Najpierw ,,musiałam,, zrobić a potem zwlekałam z dokończeniem ...... ważniejsze dla mnie było ,,musiałam,, spróbować czy potrafię. Biżuterii generalnie to nie noszę ... sporadycznie i skromną. Lubię popatrzeć na piękne wyroby biżuteryjne, lubię podłubać igiełką w koralikach (wyjątkowo przyjemna robota) ale nie bardzo lubię się nią ,,obwieszać,,.
Ten komplet może kiedyś założę. 
To nic, że koraliki nierówne, tak ze sobą zestawione mają swój urok :)


Jeszcze raz wrzucam tutorial na sznur szydełkowo koralikowy ściegiem tureckim ...... okazało się, że łatwy. Qrkoko wyjątkowo przystępnie tłumaczy co i jak :)


.................................................................................................... 

Koraliki nierówne, wybrałam z nich mniej więcej jednakowe. Mistrzynie w temacie (używające koralików najwyższej jakości) powiedzą, że to profanacja ... no cóż, robię z tego co mam pod ręką, nawet z odzysku koralików używam.
Dla mnie to wyłącznie zabawa, wyjątkowo przyjemna zabawa :)


Przyjemnej niedzieli życzę :)



15 komentarzy:

  1. Śliczna biżuteria
    Ten ścieg bardzo lubię, próbowałam też szydełkiem ale wolę igłą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zdecydowanie igła ale musiałam spróbować po zapewnieniach, że łatwe (moje próby szydełkiem spełzły na niczym a tu mi się udało).

      Usuń
  2. Misterna praca Danusiu.:) Podziwiam śliczny sznur i wykonanie. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Misternych szydełkiem to ja się nie chwytam, w tym przypadku ścieg mi wyszedł bez problemu :)

      Usuń
  3. Ja tam nie widze żadnych nierówności, w koncu to rękodzieło :) koronkowa robota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nierówności aż tak nie widać bo starałam się mniej więcej równe koraliki (białe) wybierać :)

      Usuń
  4. Pięknie Ci te biżutki wyszły, Danusiu :-)
    I ja mam problem z wykańczaniem prac na tip top, bo gdy wykonam najważniejsze, najbardziej istotne elementy, to wydaje mi się, że mogę się zabrać za coś innego... I tak sobie leżą i czekają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie czekały, bo wybrać się do miasta musiałam po zapięcia (sklep z akcesoriami i koralikami w Katowicach najbliżej). Z tym odkładaniem wykończenia bywa różnie, czasem od A do Z ciągiem robię a czasem z pracy na pracę przeskakuję (robię to na co mam w danej chwili ochotę) :)

      Usuń
  5. Piękny i elegancki komplet:-) Ja nierówności w koralikach nie widzę, patrzę na całość i jestem zachwycona Twoją pracą :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. tureckiego jeszcze nie robiłam, ale wygląda pięknie.Sztuką nie jest zrobić z równych koralików, sztuką jest zrobić z tych nierównych i otrzymać taki właśnie efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny skutek tej wyjątkowo przyjemnej zabawy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sznur z koralikami. Chyba trzeba trochę cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że mogłam pomóc :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(