,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 23 stycznia 2020

Album Bliźniak z kopert (część 2) .....

No to mam już komplet ...... stop, jak będzie kartka to dopiero będzie komplet :)
Na dzień dzisiejszy dokończony album i czekoladownik (poprzednie posty zawierają filmy/tutoriale Kasi Gruszy dotyczące albumu oraz link do tutorialu Uli ,,jak czekoladownik zrobić,,).
Wyszedł trochę inaczej niż planowałam ale wyszedł ... wiem, szału nie ma, d**y nie urywa :) Nie miałam odpowiednich dodatków w odpowiedniej ilości więc trochę kombinowałam. Nie chciałam też używać wypukłych i ciężkich elementów.
Uwaga! Dużo zdjęć .....


Do tego momentu album jest w miarę spójny. 
Ta strona ,,ni z gruszki ni z pietruszki,, taka ,,czarna owca w rodzinie,, ... no cóż, taka już zostanie :)


Maty na zdjęcia ruchome, można je przekładać, wymieniać a niektóre na stałe przykleić. 

Mam ochotę do Actiona w Rybniku się wybrać po bazy z kopertami, klej, pręciki do kwiatków, kostki i ... i coś tam jeszcze. 
Ciekawe jak z zaopatrzeniem .....




6 komentarzy:

  1. Przecudny komplet Danusiu. Pozdrawiam i życzę udanych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem pięknie ci to kombinowanie wyszło.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Album wygląda super!
    Szczęściara z tej, która dostanie cały komplet :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ozdobiłaś wnętrze albumu, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny, zachwycający album! pełen podziw, bo wymagał wiele pracy

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny album, wszystko mi się w nim podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(