,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 20 stycznia 2020

Album Bliźniak z kopert (części 1) ......

Album z tego posta jest pod etykietą ,,musiałam,, no bo jak zobaczyłam film Kasi z tutorialem to powiedziałam sobie ,,ty nie zrobisz?,,. Po prostu musiałam go zrobić :)
Poprzedni album z kopert (w kratkę) też wg tego tutorialu ale tylko samo klejenie kopert. 
Ten album odrobinę się różni od tego, który Kasia zrobiła ... u mnie obie strony z kopert.
Na razie papierami strony i okładkę obkleiłam. Papiery z bloku kreatywnego, który w Actionie w tamtym roku kupiłam. Żałuję, że wzięłam tylko jeden ... w bloku po dwie kartki z tym samym wzorem, okładki mojego albumu 16 x 16 cm, strony 15,5 x 15,5 cm a wymiary kartki 30 x30 cm dlatego trochę pokombinować musiałam żeby ich starczyło na cały album i całość ze sobą zagrała (nie wszystkie papiery pasowały do siebie).


W tym albumie magnesów użyłam (prawa strona albumu z lewą nimi przy zamknięciu połączona), oprócz tego jest jeszcze wstążeczka.


Dzisiaj tylko fragment wnętrza albumu .....


Na razie tyle ..... na razie stanęłam, nie mam pomysłu na ozdobienie stron. Nie mam po prostu pasujących dodatków a nie chcę nic kupować (w tym miesiącu limit przekroczony).
Mam tylko coś takiego ale zbyt mało i mam wątpliwości z użyciem tego ...... 


Mogłabym ewentualnie z niżej pokazanego papieru co nieco elementów wyciąć i dopasować ale ..... którą stronę poświęcić?
Nie lubię papierów dwustronnych, zwłaszcza kiedy przód i tył ma świetną grafikę.
To jest tylko gratis ale ...... 


Raz jeszcze film Kasi z tutorialem na album bliźniak .....


Gdyby ktoś chciał z Kasią album ozdabiać .....


Zanim znajdę odpowiednie elementy pasujące do mojego albumu bliźniaka spróbuję czekoladownik z Ulą zrobić (film na Fb) ... czekoladę już mam :)





10 komentarzy:

  1. Fantastycznie wyglada ten albumik :) brawo Ty !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalny album, chyba w końcu wezmę sie i sama coś podziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i super albumik wyszedł! też niestety zawsze mam dylemat z wycinaniem papierów, gdy obie strony mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja myślę nad tym albumem, a ty już zrobiłaś, tym się różnimy. Za mało działam.
    Ja mam czekoladownik bez czekolady ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, no co Ty! Niedawno Ty działałaś a ja tylko myślałam jak się do roboty zabrać :) W tym roku mam takie małe postanowienie - jeżeli coś mi się spodoba i mam materiały odpowiednie to nie myśleć, nie czekać, nie odkładać ale działać natychmiast :) Czekoladownik już kończę obklejać ....
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Wow! Ale piękny album. Cudne papiery!
    Uściski Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie to wygląda! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu, świetny ten album i jestem bardzo ciekawa, jak go ozdobisz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję pięknie za wszystkie komentarze ... miło mi, że album w stanie ,,surowym,, Wam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(