,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 17 stycznia 2020

Album z kopert z okładką ,,w kratkę,, (DIY - zrób to sam) .....

Ale długi tytuł posta ... :)
Właściwie to albumik bo ma wymiary zwykłej koperty.
Najpierw chciałam użyć tylko dwóch kopert (i jednego zdjęcia) - praca na ,,gruszowanie z Kasią,, (grupa na Fb) ale w końcu użyłam sześciu i okładkę dorobiłam. Z tej okładki jestem wyjątkowo zadowolona (ktoś zapytał gdzie ją kupiłam). Z robieniem okładek do albumów dobrze sobie radzę ale nad połączeniem ich z kartkami, stronami muszę jeszcze popracować :)
Użyte papiery w Actionie kupione (blok kreatywny 30 x 30), papier w kratkę z bloku kreatywnego 15 x 30 cm (był tylko jeden arkusz ... szkoda bo kratka piękna, no i na całą okładkę nie wystarczyło).


Jako że jest tutaj użyta kratka zgłaszam okładkę albumu na wyzwanie/zabawę, którą ,,DIY - zrób to sam,, organizuje. 
Cykl ,,Inspiracje,, - tamat styczniowy to ,,wzór w kratkę,,).

(klik)

Koperty sklejone sposobem, który Kasia w filmiku pokazała (zapomniałam o skorach - żeby przestrzeń między kopertami była ... człowiek na błędach się uczy a i tak je znowu popełnia) :) Tak na marginesie - ,,Album bliźniak,, kiedyś tam na pewno powstanie.


A teraz słowo o wykrojnikach użytych do tego albumu. Jeden wyjątkowo głupio użyty (ten narożnikowy). Właśnie mi na myśl przyszło jak go chociaż trochę przykryć - małą kopertą z historią powstania stroju karnawałowego w środku.
 Dawno temu go kupiłam - wykrojnik nietrafiony (a może nie wiem gdzie go używać, jako narożnik na zdjęcie raczej nie bo za duży). Baloniki jak najbardziej, na pewno będą często używane. Myślę, że miś też czasami zagości na kartkach czy dziecięcych albumach. Zamek raz do albumu użyty. Konik? Mam nadzieję, że nie będzie leżał zapomniany .....


Dlaczego o tym piszę? Wczoraj Ela (Magic Place) robiła przegląd swoich wykrojników - co warto mieć. Biorąc udział w transmisji (na żywo) zachciało mi się kilku, które u Eli zobaczyłam ale ... ,,siem zreflektowałam,, że podstawowych/bazowych co nieco mam (najczęściej używane). Takich, które mi się podobały i też są często używane trochę posiadam. Niestety tych nietrafionych (raz czy dwa tylko użytych) jest kilka u mnie na stanie. Czyżby pieniądze w błoto wyrzucone? Muszę pomyśleć nad nimi :)
Marzy mi się jeszcze słonik siedzący i ,,dymek,, z serduszek ale bez nich ,,da się żyć,, (tak samo jak bez maszynki do wykrojników).


Tytuł posta długi, post jeszcze dłuższy ...... (ktoś mnie zapytał ,,po co tyle gadasz,, ... tak wychodzi, no i lubię gadać) :)

Przyjemnego weekendu Wszystkim życzę .....




18 komentarzy:

  1. Śliczny albumik :) Wykrojników masz całą masę :) jak zrobisz przeglad, to wystaw te , których nie uzywasz, może się na coś skusze :) No i jak ktos znajdzie ten filmik o "ostrzeniu " wykrojników, to ja też jestem chetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie lichutko z wykrojnikami (może około kilograma się nazbiera ..... Ela z filmiku ma 16 kg!). Tych nietrafionych kilka się znajdzie ale wystawiać ich nie będę ... może znajdę dla nich jakieś zastosowanie (kilka felernych się też trafiło ale spróbuję sposób Grety, może będą normalnie ciąć).

      Usuń
  2. Świetny ten notes Danusiu. Fajne masz wykrojniki. Wiesz, że najbardziej spodobał mi się ten duży narożnik? Już widziałam go w moim świeżutko założonym notesie do wspominków, jak wsuwam pod nim bilet z Luwru, tag z sentencją, liść tulipanowca z Nałęczowa czy inną pamiątkę. Można z dwóch zrobić półkole, z czterech - koło i taką bazę koronkową pięknie przyozdobić kwiatuszkami. Fajny jest.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ten duży narożnik też mi się spodobał jak go zobaczyłam dlatego kupiłam (niestety muszę się namęczyć by nim wycinać, jest felerny :( ). Użyłam go kiedyś w albumie dla wnuczki właśnie jako ,,kieszonki,, na małe tagi, karteluszki, pamiątki ... itd. itp. O półkolu czy kole nie pomyślałam ... dziękuję za podpowiedź! Chyba go będę częściej używać :)

      Usuń
  3. Danusiu, piękny albumik. Mnie podoba się ten duży wykrojnik z listków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chyba go znowu polubię mimo jego wady (nie wycina jak powinien).

      Usuń
  4. Jak zobaczyłam, że album - to od razu lecę ! Jak zobaczyłam, że z kopert - to lecę jeszcze szybciej ! Piękny ten Twój album !!! Jeszcze z kopert nie robiłam, a wygląda to naprawdę imponująco. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tutaj nie widać, że z kopert bo zamaskowałam dobrze papierami. Lubię koperty wykorzystywać do robienia albumów ... ten ze zwykłych, do kolejnych zaopatrzę się w odpowiednio lepsze :)

      Usuń
  5. Śliczny album ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny album- właśnie mi przypomniałaś, że ma dwa do zrobienia:(
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kratkę! wyszło pięknie :) brawo! powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszło Danusiu - ta krata to jeden z moich ulubionych wzorów :-) Pozdrawiam milutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękny album. Dziękuję za udział w zabawie DIY INSPIRACJE KRATKA. Pozdrawiam gorąco Paulina DT DIY.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny album :) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu Papierowo :) Pozdrawiam DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(