,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 16 stycznia 2020

Pudełko + kartka na urodziny .....

Ostatnio zwykłych kartek u mnie mało. W tym roku kontynuacja poprzedniego - też postawiłam na kartki nietypowe, kartki przestrzenne czy kartki ,,dziwne,,.
Jako że te kartki zazwyczaj bywają przestrzenne, nie mieszczące się w zwykłej kopercie dorabiam do nich pudełka lub robię koperty odpowiednio do kartki dopasowane (jak TUTAJ). 
Tym razem pudełko skromne bo ... bo przedobrzyłam z dodatkami na kartce (nie jestem z tej kartki zadowolona).
Zazwyczaj na 10 kartek 9 jest ok. ... ta chyba do tych ,,nie bardzo ci wyszło,, należy.
Na kartce wieczko po serku - trzeci raz taki duży shaker box zrobiłam ... muszę za czymś mniejszym się rozejrzeć. 
Tutorial na recyklingowy shaker jest u Uli.


Do dna pudełka kawałek wstążki przyklejony żeby łatwiej kartkę się wyjmowało. Kwiatki na szybko z foamiranu zrobione (na szybko bo kartka jeszcze w grudniu miała być gotowa ale ... zapomniałam).

Jest kartka jest pudełko więc mogę zgłosić mój komplet na wyzwanie w Art-Piaskownicy (w tym roku stawiają na różnorodność form a to mi pasuje).

(klik)

Do Katowic dzisiaj pojechałam po końcówki/zapięcia do mojego sznura koralikowego. Przy okazji Paper Concept odwiedziłam. Klej się kończy, taśma dwustronna potrzebna, papier wizytówkowy na bazy kartek też na wyczerpaniu - to potrzebne, bardzo potrzebne. Z ,,niepotrzebnych,, jedna zachcianka - papiery Stamperii a konkretnie Alicja (20 x 20 cm). 
Nie mogłam się oprzeć! A miałam nie kupować nowych papierów ... no cóż, Alicja wygrała, Alicja górą :)



7 komentarzy:

  1. Ja wprawdzie bardziej "oszczędne" kartki wolę, ale Twoja bardzo mi się podoba. Jej "przepych" stonowane kolory równoważą i minimalistyczne pudełko.Moim zdaniem jest OK.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny komplecik :) no to w paper concept robimy identyczne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak cudownie opatulony ten recyklingowy shaker <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, ja lubię taki styl na bogato, więc mnie ta kartka ogromnie się podoba.
    Alicji ze Stamperii naprawdę trudno się oprzeć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka w pudełku Danusiu. I te serduszka, takie słodkie:) Widziałam Alicję, też pragnę:)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplecik z pięknymi kwiatkami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(