,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

czwartek, 12 grudnia 2019

Kartka urodzinowa na podstawie kursu Uli ......

Kurs na kartę z recyklingowym shaker boxem znajdziemy u ULI
Najlepsze są gotowce ale nie zawsze mamy na stanie, na zamówienie za późno bo kartka na jutro potrzebna a koniecznie ma być na niej shaker box. 
Jest wyjście - idziemy do sklepu, kupujemy serek/jogurt/itp. w pudełku z przykryciem i ... jesteśmy uratowani :)
Urszulko, to moja kartka zrobiona na podstawie Twojej :)


Czy Wy też lubicie zaglądać ,,do środka,, żeby zobaczyć z bliska ,,co tam w trawie piszczy,,? Ja lubię jak robicie zbliżenia prac. Przyjemnie zobaczyć niektóre detale, widzieć z bliska co, jak i z czego :) 
W moim shaker boxie, oprócz kilku drobiazgów, są mikro kulki, które wyglądem brokat przypominają ale nim nie są :)


Kartka gotowa, tylko jak ją zapakować. Jako że mam bzika na punkcie pakowania prezentów (a kartka jest prezentem) dorobiłam kopertę-pudełko. 
Gdyby kartka była płaska to nie ma problemu ale tutaj jest shaker więc musiałam pokombinować (jak zrobić kopertę na wymiar oraz kopertę 3D pokazała KASIA). 
Jak wyszła tak wyszła ale wyszła - kartka ma swoją kopertę :)


Dla porównania, standartowa kopuła do shaker boxa (na dzień dzisiajszy znowu nie ma ich na stanie) kupiona Na Strychu.


I jeszcze coś co we mnie tkwi, coś co się zakorzeniło na dobre - ,,zabierz bo coś fajnego z tego zrobisz,,. Pusty kartonik w sklepie szepnął cichutko ,,weź mnie,, ..... no to wzięłam mimo, że taki jakiś nie bardzo ma kolor :)


Kiedyś w niebieskościach ze sklepu zabrałam i budkę dla ptaszka na kartce z kawałka zrobiłam ......


Papierów różnych u mnie dostatek a ja kartoniki zbieram :D
Co ja na to poradzę, że kocham recykling :)


Jeszcze jedno opakowanie muszę dzisiaj zrobić (na kartkę-kapelusik). Kiedyś nie lubiłam grudnia - strasznie dużo się tego i owego nagromadziło w tak krótkim czasie (a ten bezlitośnie gna do przodu). 
Dobra, już nie marudzę, zabieram się za mierzenie, wycinanie, klejenie ........ :)




14 komentarzy:

  1. o jaka piekna kartka, piękny ten recyklingowy shaker box :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna kartka, Danusiu. Pomysł Uli na shaker z opakowania jest super, a Ty go świetnie zinterpretowałaś.
    Też lubię zaglądać do wnętrza shakerów:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Potwierdzam, pomysł Uli jest super! Co do zaglądania ,,do środka,, - czasem chciałoby się zobaczyć z bliska, ot choćby jakie skarby shaker box zawiera, ale wszystkie zdjęcia prac z daleka zrobione :(

      Usuń
  3. Świetna karteczka, pudełko faktycznie wyglada na weź mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już nie ,,trudnię się zbieractwem,, jak kiedyś, teraz sporadycznie bo nadwyżkę mam (pudełko na razie czeka jak większość przydasi) :)

      Usuń
  4. Wspaniały pomysł i piękne wykonanie. U mnie też w tym roku kartki typu shaker box, ale zastosowałam inne rozwiązanie 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kilka kartek z shaker boxem już zrobiłam i to różnymi sposobami. Najprostrze rozwiązanie to gotowa kopułka ale z tymi kombinowanymi przyjemniejsza, ciekawsza zabawa :)

      Usuń
  5. Piękna karteczka Danusiu :) jesatem zachwycona i jeszcze tak pięknie zapakowana! Ja też zbieram... zbieram... domownicy zaczynają się już denerwować tym moim zbieractwem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że moja interpretacja Twojej kartki Ci się podoba :) Na punkcie opakowań na prezenty (kartka jest prezentem) mam po prostu bzika :)

      Usuń
  6. Śliczna kartka, kursik jak widać bardzo przydatny, a zbieractwo to chyba domena każdej rękodzielniczki, bo przecież nam wszystko przydać się może i zupełnie nieważne kiedy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kurs przystępny, kartka Uli piękna więc czemu nie spróbować :) Ja już powoli ze ,,zbieractwem,, kończę - muszę zabrać się za te przydasie, które od bardzo dawna czekają na swoją kolej :)

      Usuń
  7. Śliczna kartka i rewelacyjne opakowanie. Twoje opakowania zachwycają:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(