,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 17 sierpnia 2019

Torebka na bombonierkę i kartkę w pudełku .....

Zazwyczaj kupuję torebki na prezenty. Tym razem postanowiłam zrobić sama kiedy zobaczyłam piękną torebkę na blogu ,,Pasje danfi,, (TUTAJ). Moja z papieru wizytówkowego zrobiona (skóra słonia to ulubiony, najczęściej przeze mnie używany papier na bazy kartek). Mogłam kolorowych papierów użyć ale chciałam by torebka pasowała do pudełka z kartką - teraz to komplet.


Taką torebkę pierwszy raz robiłam dlatego nie obyło się bez drobnych błędów, które już nie do naprawienia ... następnym razem będę pamiętać by ich nie powtórzyć :)

Chciałam dla odmiany za coś ,,niepapierowego,, się zabrać ale fajną kartkę u Carmen zobaczyłam i ... i nie mogłam się oprzeć by tej formy nie spróbować.
Na razie magnesiki przyklejone, teraz trochę zabawy z ozdabianiem mnie czeka ...




17 komentarzy:

  1. Swietny pomysł z tą torebką!Jest śliczna i sama w sobie juz jest prezentem:)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak bardzo zyskała jeszcze ta karteczka...no, miodzio z torebką wyszło. Ja mam teraz jakiś przestój, ale chyba też się o tę formę kartki pokuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zaczęłam od karteczki na opakowaniu skończyłam :)

      Usuń
  3. Przepiękny komplet stworzyłaś, Danusiu!
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł,piękny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny komplecik Danusiu! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet powstał dzięki zastosowaniu tych samych kolorów i kwiatów :-)
    A forma nowa kartki też mnie zachwyca, jeszcze takiej nie robiłam i mam ją w planach naszej składaczkowej zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeszcze miała być przepaska na czekoladki ale ... miałam tylko trzy kwiatki białe (nie było czasu na dorobienie czwartego).
      Co do formy kartki to takie mnie pociągają, takie mniej lub bardziej skomplikowane, takie inne, ciekawsze w robieniu od zwykłych (wiem, wiem robienie prostych kartek też może być ciekawe).

      Usuń
  7. Śliczna torebeczka.
    Ja podobne robię już od kilku lat, tylko moje nie mają uchwytów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No właśnie, tu uchwyty powinny być inne ale ... na błędach się uczę.

      Usuń
  8. Dziękuję, cieszę się, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu, taka torebka to już świetny prezent, niezależnie od zawartości.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładnie! bardzo mi się podoba ten komplet! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(