,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 13 grudnia 2019

O pakowaniu prezentów cd. ......

Właśnie dołożyłam sobie nową etykietę ,,Pakowanie prezentów,, czyli będzie można pod nią znaleźć posty z opakowaniami na prezenty przeze mnie zrobione czy takie, które miło by było też ładnie zapakować (dzisiaj np. opakowanie na kartkę-kapelusik i na czekoladki belgijskie). 
Będę też wrzucać linki do tutoriali np. jak zrobić ciekawe pudełko na nietypową kartkę, czy ,,szybkie,, opakowanie na mały prezent, ciekawe opakowanie na butelkę ... itp.

Do tego kapelusika-kartki zrobiłam wczoraj pudełko ... najprostsze z prostych (myślę, że każdy potrafi je zrobić). Na czekoladki pudełko typu ,,kartonik na mleko,, (tutaj dostosowałam rozmiar do opakowania czekoladek ... zdjęcie nieudane, nowego nie będzie bo prezent pojechał do solenizantki). Papiery z Actiona. Jako że czasu nie starczyło pudełka w celofan zapakowane (planowałam zrobić coś w rodzaju torby/torebki damskiej ale ....).


Kartoniki na świąteczne drobiazgi miały wymiary 7 x 7 x 7 x 7 cm (pozostały pasek zostawiamy by skleić pudełko). Tym razem odliczyłam 9 x 4 x 9 x 4 cm (2 cm wystarczy do sklejenia).


Jak to mówią ,,szału nie ma, d**y nie urywa,, ale ..... :) 
Korzystam z tego co mam na stanie czyli ładne papiery z Actiona (bloków kreatywnych 30 x 30 cm trochę nakupiłam), fajne/odpowiednie wykrojniki, kwiatki, trochę pasmanterii itd. Jak już nakupiłam tego i owego to trzeba to wszystko teraz wykorzystać, używać do skończenia zapasów a potem dopiero nowe kupować (staram się już nie kupować niczego ... w tym roku) :)

Jeszcze raz dla przypomnienia jak ,,kartonik na mleko,, zrobić ......





11 komentarzy:

  1. Cudowny kobiecy prezent :) Wspaniały kapelusik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak zapakowany prezent wygląda ślicznie i bardzo efektownie. Podobno ładne opakowanie to już połowa sukcesu:)
    Uściski Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wychodzę z założenia, że nawet skromny prezent ładnie opakowany nabiera większej wartości :)

      Usuń
  3. Piękne opakowanie , to połowa sukcesu i dodatkowo podkreśla wyjątkowość okazji.Bardzo mi się Twoje pomysły podobają. Wystarczy trochę wyobraźni przestrzennej, artystycznego zmysłu i przede wszystkim ochoty a cuda zdziałać można.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że Ci się podobają moje pomysły, no i wykonanie pomysłów innych (często korzystam). Odkąd pamiętam zawsze starałam się ładnie (na miarę swoich możliwości) zapakować prezent. Robienie opakowań, pudełek itp. to dla mnie przyjemność a podwójna przyjemność kiedy widzę radość osoby obdarowanej :)

      Usuń
  4. jak pięknie opakowane :) ja zdecydowanie nie mam drygu do pakowania, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Masz, masz dryg do pakowania - wystarczą chęci, niekoniecznie swój pomysł, trochę fajnych materiałów, dodatków i ..... i jest super zapakowany prezent :)

      Usuń
  5. Świetne opakowania! Recykling pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jak pięknie! A ja zawsze w ostatniej chwili kombinuję z tym pakowaniem... Muszę się bardziej przyłożyć, dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(