,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 21 czerwca 2022

Diamond fold card (tniemy, gniemy z Ewinką) .......

 Od dawna nie biorę udziału w zabawach/wyzwaniach ale ..... jak trafię na ciekawą formę kartki to czemu nie (jako wolny strzelec robię) :) U Ewinki już 29-te wyzwanie ... . Akurat zostało mi trochę resztek po zrobieniu kartki w stylu (prawie)Glamour  więc na szybko kartkę ,,diamentową,, zrobiłam .... Papier hologramowy koloru srebra (pięknie błyszczący) wyjątkowo przypasował na przód kartki. 




Kartka rozłożona ... 



Tył w ,,środku,, nieoklejony bo kolejna warstwa papieru osłabiłaby magnes (mogłam użyć mocniejszego). Z magnesem kartka ładnie się ,,trzyma,,. Nad miejscem dla życzeń muszę pomyśleć ...



Kartkę można też ozdobić ,,bokiem,, ... To kartka Ewinki (zamiast banerka).

(TUTAJ kurs na kartkę i prace Dziewczyn)


4 komentarze:

  1. Piękne kolory🤩 Ten hologramowy papier wygląda tu interesująco i dodaje klimatu glamour! Śliczna kartka, pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kartka !!! Zadziwiają mnie takie kompozycje składane i zawsze są niespodzianką dla obdarowanego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie tą kartkę ozdobiłaś, jest taka elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie się prezentuje, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(