,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 15 grudnia 2019

Kartki BN grudzień (free style) .....

Free style ale nie do końca bo wybieramy minimum 3 wytyczne ze wszystkich edycji jakie były do tej pory 
(zabawa na blogu ULI).
Jedną kartkę tylko zrobiłam (miałam w planie więcej) .....
U mnie wytyczne z 2016 roku:
1.Styczeń - czerwony
2.Marzec - kokardka (z tyłu kartki)
3.Czerwiec - gwiazdka
4.Październik - gwiazda betlejemska
..... jedna z 2017-teg0 ... sierpień - stajenka
i forma Tee Pee z tego roku (moja ulubiona)


(klik w banerek, tam szczegóły)

I jeszcze kartki z całego roku razem .....


Mam cichą nadzieję, że Ula nie zrezygnuje z prowadzenia kartkowej zabawy w przyszłym roku. Może zostać tak jak było do tej pory. Podsumowań, galeri ze wszystkimi kartkami wcale nie musi być. Dla mnie liczy się przyjemna zabawa. No i efekt - pełne pudełko kartek o ciekawych formach.

Kartek na BN już w tym roku robić nie będę (no chyba że ale raczej nie ... trzeba wziąć mały oddech) pochowałam więc świąteczne papiery, świąteczne dodatki, zrobiłam porządek ze wstążkami. Nie pamiętam już u kogo ten pomysł podpatrzyłam (jak znajdę pomysłodawcę to napiszę). Już się tak nie rozwijają, nie plączą ze sobą jak kiedyś.






2 komentarze:

  1. Cudowna kartka :) dziękuję Danusiu za kolaż, na nim widać ile pięnych kartek powstało :) dziękuję za Twój całoroczny udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, przepiękne tipi i cała galeria kartek.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(