,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 15 grudnia 2019

Zimowa z shaker boxem (recykling) .....

Ostatnia  bożonarodzeniowa w tym roku. 
Powstała ,,z zakochania się,, w dwóch kartkach (musiałam ją zrobić), w kartkach ULI i INKI. ,,Wykorzystałam pomysły Dziewczyn po swojemu .....


Nie miałam takiego pudełeczka jakie Inka użyła, więc wykorzystałam wieczko po serku.
Wieczko duże, do tego dochodzi gaza, pasta śniegowa, w środku mikrokulki imitujące śnieg i klej, sporo kleju więc ciężar też duży dlatego baza kartki powinna mieć wysoką gramaturę (najlepiej 300). 
Myślę, że jeszcze nie raz nie dwa wykorzystam pomysł Uli i Inki na shaker box.


Przyjemnego, przedświątecznego tygodnia Wszystkim tu zaglądającym życzę :)



6 komentarzy:

  1. Śliczności :) jak pięknie błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, pełna inwencji twórczej. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. o jak pięknie użyty śnieg i brokacik, cudownie klimatycznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, jest w tej kartce cała magia zimy.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tym wieczkiem, nie wpadłabym na to :) Karteczka jest śliczna, bardzo zimowa.
    Serdeczności Danusiu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(