,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 14 stycznia 2020

Tniemy i gniemy z Ewinką (wyzwanie #15) .....

Nowa forma, nowe wyzwanie.
Kiedyś próbowałam taką kartkę zrobić ale ... wtedy jeszcze słabo  potrafiłam ,,ciąć i giąć,,.
Trochę wymiary zmieniłam (po złożeniu kartka ma 15 x 15 cm). Skromnie ozdobiona (nie chciałam zasłaniać tej ładnej kratki). Miałam tylko jeden arkusz tego papieru ... na pudełko już nic nie zostało.


(klik - tu szczegóły i prace Dziewczyn)


Kolorowanie markerami to wcale nie taka prosta dla mnie sprawa.
Chociaż ..... kolorować każdy może, jeden lepiej drugi gorzej :)
Stempelków odpowiednich trochę mam (kilka Goriussek sobie kupiłam), odpowiedni tusz mam, markery alkoholowe z Actiona mam (najpierw kilka kupiłam a potem dwa pudełka - w promocji były). Mam też markery alkoholowe creadu (dostałam w prezencie). Nie mam jednak na tyle odwagi żeby zacząć więcej i częściej kolorować. Na razie są to takie nieudolne próby ...... kto wie, może z czasem będzie mi to coraz lepiej szło :)



Kilka słów Kasi o kolorowaniu promarkerami .....





9 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik Danusiu. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny komplecik :) trzymam kciuki za Twoje kolorowanki :) masz bardzo pokaźną paletę kolorów, szkoda, żeby leżała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, prześliczna kartka i pudełeczko.
    Powodzenia w kolorowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowani enalezy próbować częściej i odważniej bo super wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny dodatek w postaci wstążki utrzymującej kartkę w ryzach :-) Urocza dziewczynka w towarzystwie ptaszków :-)Przecież zrobiłaś zdjęcie po jej rozłożeniu, a że to tylna strona nic nie szkodzi, zagięcia widać :-)
    Koloruj, koloruj, mnie też ciągle nie wychodzi jak trzeba, ale próbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka w bardzo ciekawej formie i kolorystyce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze, że odważyłaś się kolorować, bo przecież wszyscy kiedyś zaczynali. Im więcej będziesz kolorować tym szybciej dojdziesz do perfekcji, albo tak jak ja uznasz, że to nie dla Ciebie i przerzucisz się na kredki akwarelowe :P :D Dziękuję serdecznie, że zechciałaś zajrzeć na mój kanał :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Na Twoim kanale często bywam ..... jestem pilną studentką na Twojej ,,uczelni,, :)

      Usuń
  8. Dziękuję pięknie za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(