,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 31 stycznia 2021

,,Ten rok należy do tagów,, (styczeń) ........

 Nowy sezon wyzwań świątecznych u Inki na Rogatym. Zobaczymy czy tym razem dotrwam do końca.

Dzisiaj temat styczniowy - mamy wolną rękę (warunek - ma być tag/tagi). U mnie kartka w kształcie taga ... nie wiem czy dalej kartkami-tagami polecę czy kolejne będą wyłącznie tagi. Tym razem oklejony i środek i tył kartki.





Zanim zrobię dla nich odpowiednie pudełko będą ,,dyndały,, w albumie-tagowniku z kółkiem. Mogłyby zostać ale ...... 12 tagów jednak się nie zmieści.



Chciałabym wykorzystać na wszystkie tagi pozostałości tych papierów ..... może mi się uda :)




(szczegóły styczniowego tematu i prace Dziewczyn TUTAJ)

Odrobinę ze złotymi i czerwonymi kuleczkami przeholowałam ale ....... :)
No i jak na złość ani jednej zawieszki w świątecznym klimacie (na sznurku ma dyndać).


Zaczyna mi brakować kleju (actionowego) i drobiazgów na kartki. Nie chcę niczego na razie zamawiać (są pilniejsze wydatki) a do najbliższego stacjonarnego daleko. 

Miłego ostatniego dnia stycznia :)
Trzymajcie się zdrowo, uważajcie na siebie .....


18 komentarzy:

  1. Świetna praca. :)
    Możesz dołączyć do kalendarzowej zabawy. :)
    Wykonaj zadanie styczniowe i zgłoś mi w komentarzu, a ja dodam Twoją pracę do wpisu z zadaniem styczniowym.
    Dalej będzie już po kolei. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, piękny tag. Te papiery są naprawdę niezwykłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Są trochę mroczne a zarazem tajemnicze. Muszę kolejne tagi kolorem ożywić :)

      Usuń
  3. Super wyszło- pudełeczko jest świetnym pomysłem! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ten tagownik specjalnie na tagi zrobiłam (chyba w czerwcu), przydał się teraz :)

      Usuń
  4. Tag piękny, ale tym albumem i okładką to mnie zabiłaś! Cudo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A wiesz, że sama byłam zachwycona tym moim tagownikiem (co mi się nieczęsto zdarza)? Chyba zrobię odpowiednio ,,gruby,, i też z drzwiami :)

      Usuń
  5. Świetny tag i ładnie wykończone karty wewnątrz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeszcze kartka z życzeniami będzie wklejona ...

      Usuń
  6. Tag - uwielbiam!!! ❤. Ten pomysl z albumem i to jeszcze tak wykonanym, no meeega. A skoro nie pomiesci 12 szt, to zrob jeszcze jedno takie cudo. Pol roczny album... czemu nie? ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zrobię nowy tagownik odpowiednio gruby w świątecznym klimacie (i też z drzwiami) :)

      Usuń
  7. Super ten tag wygląda :) I podoba mi się ta karta z drzwiczkami i kółkiem .Może większe kółko i się dwunastka zmieści :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To kółko jest dostosowane do głębokości tagownika, dwanaście tagów na 100% się nie zmieści ... niestety :) Trzeba robić nowy album-tagownik :)

      Usuń
  8. Może się uda! Pomysł masz przedni :) będę trzymać kciuki. Pięknie i chwytająco za serce, urządziłaś mu solidne mieszkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie postarzony ten tag! A pomysł na opakowanie/przechowywanie - super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(