,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 3 lutego 2021

Kalendarz adwentowy 2021 (styczeń) ......

 Kolejna zabawa, na którą się piszę. Chciałam w tym roku zrobić kalendarz adwentowy więc ..... dołączyłam do zabawy u Splocika (w grupie raźniej, jest też motywacja, no i nie można żadnego miesiąca ,,opuścić,, bo kalendarz adwentowy będzie wtedy niekompletny).

O zabawie dowiedziałam się kilka dni temu, Splocik dopuszcza mały poślizg dlatego z przyjemnością nadrabiam (na szczęście tylko jeden miesiąc). Dzisiaj styczeń (szczegóły/zasady zabawy TUTAJ a temat styczniowy i prace Dziewczyn TUTAJ).

 


Mój kalendarz adwentowy będzie się składał z pudełek, które sama robię (wg pudełka po tabletkach ... wymiary dostosowane do kartki A4 o gramaturze 300). Będę się starała, żeby nie było kolorystycznego bałaganu, żeby te pudełka coś łączyło - odpowiednio dobrane papiery, dużo bieli, raczej prostota itd itp. Cyferki na kawałku wstążeczki dyndają (potem można pudełka wykorzystać na małe prezenty).


Styczniowe tematy to:

Bałwanek - nr 13
Renifer - nr 16
Skarpetka - nr 14







Banerek zabawy ... 


Zabieram się za lutowy temat ... 


Trzymajcie się zdrowo :)





5 komentarzy:

  1. Jak widać poślizg wypadł całkiem fajnie i udało Ci się zrobić pierwsze pudełeczka. :)
    Będzie śliczny kalendarz. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, już widać, że Twój kalendarz będzie się pięknie prezentował.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się zapowiada! Z pewnością najlepszy efekt już będzie przy złożeniu w całość.
    Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno mnie u Ciebie nie było Danusiu, więc dzięki za pozostawienie komentarza u mnie bo mogłam wpaść z rewizytą. Cieszę się bardzo że dołączyłaś do zabawy. Twoje pudełeczka bardzo mi się podobają, i pomysł żeby sobie szablon odrysować od pudełka po lekach jest genialny. Szkoda że na niego wcześniej nie wpadłam bo moje pudełka gotowe, są ciut za małe , po złożeniu 7x7x7 cm . Świetnie je tez ozdobiłaś. Będzie rewelacyjny kalendarz.
    Mam nadzieję, że dotrwasz do końca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie rewelacyjnie, bo już jest pięknie- pudełeczka mnie zachwyciły:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(