,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 3 lutego 2021

,, Myśli pozytywne,, (luty) ......

Karty, które dostałam od Dominiki muszą koniecznie ujrzeć ,,światło dzienne,, ... są po prostu piękne. Powinnam się skupić na myśli przewodniej w danym miesiącu a ja się w pierwszej kolejności zachwycam wykonaniem, tym co na ,,ateciaku,, jest. W grudniu zawieszę je razem na kółku albo mały albumik na nie zrobię. Na razie wyjęłam z opakowania styczniowe i lutowe ..... i tak cierpliwie, po kolei, miesiąc po miesiącu aż do końca roku.

Dzisiaj oczywiście luty :)


Trochę we wszystkim mam opóźnienia. No cóż, teraz to już będzie norma. Opóźnienia, brak systematyczności, więcej niż odrobina chaosu. Z twórczości wszelakiej nie zrezygnuję bo ...... bo to jest ucieczka od rzeczywistości :)


(zdjęcie STĄD)


I jeszcze taka mała drobnostka. Dostałam kilka butelek po jakimś preparacie (do farbowania włosów). Wylałam to co tam było, dobrze wymyłam a jak w środku już sucho było to przelałam klej ...... końcówka aż tak precyzyjna nie jest ale teraz Magic się nie wylewa, dobrze się go na papier nakłada.



5 komentarzy:

  1. o , świetny pomysł! właśnie też szukałam czegoś na klej. Chyba musze farbę kupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super cukiereczki, Danusiu, zwróciły moją uwagę.
    Ja teraz kupuję magika w takiej niepękającej tubce, z której się nie wylewa nawet zostawiony bez zakrętki. Jedyna wada to niezbyt cienka końcówka, ale to nie jest znowu żaden problem.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cukiereczki z przesłaniem :D Małgosiu, ja muszę zapasy wyrobić (kupuję klej w dużych pojemnikach). Mam małą buteleczkę z precyzyjną końcówką ale Magic zgęstniał i ciągle ją zatykał ... teraz bez problemu.

      Usuń
    2. Ja też z dużej butli przelewam w mniejsze. Najczęściej wykorzystuję buteleczki po kleju Hobby Craft Glun. Sprawdzają się:)

      Usuń
  3. no zobacz a ja wyrzuciłam po farbach , a ty masz świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(