,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 6 lutego 2021

Kalendarz adwentowy 2021 (luty) ......

 No i jestem na bieżąco w zabawie u Splocika. Kalendarz adwentowy dopiero wystartował a już cieszy oko :)

Zadanie lutowe to:

Bombka, nr 21

Saneczki, nr 9



Niestety kilka pudełek będzie się różnić od tego co sobie założyłam na początku (np. 21) ale ........ na końcu wszystko zagra tak jak trzeba :)


Niestety muszę korzystać z tego co mam (a może i dobrze, bo w końcu użyję to i owo).



(TUTAJ szczegóły i prace Dziewczyn)


 

8 komentarzy:

  1. Z tego co widzę, to żądana "pstrokacizna" Twojemu kalendarzowi nie grozi:))
    No fajnie, że zagospodarowujesz to co posiadasz; ja także korzystam z zapasów.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. To będzie praca przemyślana właśnie dlatego, że robiona z "zalegających " przydasi
    Mam nadzieję, że i mi się to uda, bo kartki tagowe do Inki robię z resztek Kitów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodzi o brązowe tło? Wspaniale będą takie pudełeczka komponować się z tymi na jasnym tle!
    I nie będzie monotonnie! Pięknie się zapowiada😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Już mi się podoba Twój kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wykorzystujesz to, co masz w domu. :)
    Dobry sposób na robienie czystek w szufladach. :)
    Super prezentują się Twoje pudełka ozdobione motywami. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. To będzie wspaniały kalendarz, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrząc na te 5 pudełeczek widać, że będzie piękny i bardzo gustowny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...