,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 17 czerwca 2020

Tagowniki dwa .......

Zlot Scrapbookingowy w Katowicach to już historia (wiem, nie odbył się) a ja co jakiś czas zrobię coś z super tutoriali, które Dziewczyny wrzucały z okazji Dnia Scrapbookingu.
Dzisiaj skończyłam tagownik, właściwie dwa tagowniki ...... najpierw pokażę drugi a potem pierwszy w kolejności. Pierwszy to taka wprawka żeby przy kolejnym nie popełnić już błędów.
Tagownik drugi (pokazany jako pierwszy) robiłam wg tutorialu, który przygotowała Joanna Ryba. Tutaj grzecznie beermaty użyłam i są takie same wymiary (przy pierwszym bazą jest pudełko po herbacie i dwa kółka bo duża przestrzeń). Zamknięcia na magnes ale inne rozwiązania. Do dekoracji użyłam wycisku z foremki, różyczek, trochę mchu. Drzwi farbkami akrylowymi pomalowane i przetarte pastą antyczną. Na końcu użyłam ,,pyłku złotego,, z Actiona i mgiełki rozświetlającej do ciała (z Biedronki) żeby pyłek się trzymał (teraz praca pachnie melonem).
Tagi oczywiście tymczasowe, na potrzeby zdjęć tylko zawieszone .....


Teraz wypadałoby kilka fajnych tagów zrobić :)
Przy obydwu tagownikach użyłam tapety. Niestety na skorach ma tendencje do pękania (a może jest ,,przeterminowana,, i dlatego tak się zachowuje?). 


Jeszcze kilka pozycji z listy ,,Dzień Scrapbookingu 2020,, mi zostało :)



8 komentarzy:

  1. Rewelacyjne tagowniki, Danusiu, zwłaszcza ten z drzwiami.
    Tapeta ma niestety tendencję do pękania na zgięciach, szczególnie ta grubsza.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ciekawy pomysł! Nie spotkałam się z tagownikami! A moje tago tak się walaja po pudełku....;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł rewelacja, wykonanie brawo :) mnie czasem nawet papier wizytówkowy pęka po zbigowaniu. Zdarza się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja! Te drzwi są tak zachwycająco realistyczne! pięknie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, jestem pod ogromnym wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(