,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

poniedziałek, 15 czerwca 2020

Kartka z zegarowym mechanizmem ......

W sobotę brałam udział w bezpłatnym warsztacie, który prowadziła Ania Soprano (Świry Rękodzieła Inspirują -Grupa prywatna na Fb). Kartka Ani wygląda tak .....

Mała ciekawostka - po godzinie ,,urwał mi się film,, (po prostu na siedząco zasnęłam ... myślę, że wyszło zmęczenie po intensywnym tworzeniu prac komunijnych, odezwały się zarwane noce). Film z tutorialem obejrzałam raz jeszcze i raz jeszcze żeby nie pomylić kolejności klejenia aby mechanizm zadziałał.
,,Mechanizm zegarowy,, nie jest skomplikowany, wymaga tylko dokładności, precyzji. Udało się, działa :)
Moja kartka odbiega od oryginału. Chociaż posiadam wykrojnik zegara, którego Ania użyła z pewnych powodów go nie wykorzystałam.
Jak wyszła tak wyszła ale wyszła. 


Tym razem oprócz wykrojników (kto nie ma odpowiednich musi użyć cyrkla i nożyczek) potrzebny był pilniczek. Wygodniejszy byłby pilniczek do metalu ale do paznokci czy to coś do pięt też zdaje rolę. Przy okazji trymer-bigownica z Actiona. Dla kogoś może być bublem (13 zł kosztował) ale dla mnie bardzo przydajny ... zwłaszcza bigownica :)
Wskazówki oryginalne, zegarowe (te obok trymera ładniejsze ale za długie).


Przykro mi ale filmu z tutorialem nie mogę udostępnić. Można go jednak obejrzeć na prywatnej Grupie Świry Rękodzieła Inspirują na Fb (trzeba do grupy należeć).




8 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(