,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

wtorek, 23 czerwca 2020

Kartki BN 2020 (czerwiec) .....

Oczywiście zabawa u Uli :)
Kartkę, którą zaproponowała Urszulka zrobiłam już wcześniej ale komunijną. Podoba mi się taka mała forma. 
Dzisiaj pokazaną kartkę zrobiłam z tego co pod ręką - dosłownie, z tego do czego mogłam się dogrzebać. Mam w pokoju niezły bajzel a powodem jest przeciekający dach. Kilka dni wstecz, w czasie wyjątkowo intensywnego deszczu lało się z sufitu akurat tam gdzie były papiery i inne łatwo przeciekające materiały. Dach na razie zabezpieczony ale jeszcze nic na swoje miejsce nie wraca (remont tego fragmentu dachu dopiero aż słonko wykopie chmury deszczowe).
Wracam do kartki ... wydaje się na pierwszy rzut oka skomplikowana. Nic bardziej mylnego. Jest łatwa, dość szybko się ją robi. Można formę wykorzystać na różne okazje.
W komunijnej, w środkowej części z tyłu w kieszonce był schowany srebrny łańcuszek - niespodzianka (delikatny, nie pogrubił zbytnio kartki).

Według wytycznych (jak zwykle u mnie 2&1) jest 1.kartka z niespodzianką lub 2.kwiatek i biały kolor.


(klik w banerek - na blogu Uli szczegóły oraz link do tutorialu na kartkę z niespodzianką)

I jeszcze mała zajawka ....... zachciało mi się więc się bawię :)




9 komentarzy:

  1. Kartka piękna.
    Bardzo zaciekawiła mnie zajawka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka, ma w sobie ten niepowtarzalny, świąteczny klimat, aż by się chciało na chwilę do tego 24, czy 25 grudnia przenieść... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kartka piękna, fajny pomysł z zaokrągloną góra, super to wygląda :) Ta zajawka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest fantastyczna!!!
    Czas biegnie a ja jeszcze daleko w polu z karteczką dla Ulki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszła Ci ta kartka, Danusiu.
    Ptaszki mnie zaintrygowały.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. No i wszystkiego najlepszego z okazji Imienin, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny motyw kartki i perfekcyjnie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka pięknie się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚLiczna karteczka Danusiu :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(