,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 7 czerwca 2020

Jeszcze komunijnie ......

Nie wyobrażam sobie gdybym miała robić kartki komunijne hurtowo, na zarobek ... nie moja bajka siedzieć tyle czasu w jednym temacie.
Dzisiaj opakowanie na czekoladki Merci (pudełko można tutaj kupić) i kartka do kompletu.


A to kartka nietypowa (u Uli pierwszy raz się z nią zetknęłam). Jest mała (10x10cm) ale urocza ... ciekawa i łatwa w zrobieniu. Myślę, że ta forma kartki może być wykorzystana na różne okazje. W ramach zabawy u Uli jeszcze jedną będę robić (tym razem wg wytycznych).


Do tego ,,maleństwa,, zrobię jeszcze pudełko. Kartkę wrzucam do małych form bo ją za takową uważam (uwielbiam małe formy).

Komunia wnuczki pod znakiem zapytania ........ pożyjemy, zobaczymy :)




7 komentarzy:

  1. Pięknie radzisz sobie z tworzeniem nietypowych karteczek .Wspaniałe pamiątki na wyjątkowe okazje .

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, cudowne są Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne :) u nas już po Komuniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta mała składana karteczka.
    Ja dzisiaj prze cały dzień zabierałam się za zrobienie kartki komunijnej. Poza zamiar nie wyszłam. Nie chce mi się ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace Danusiu, bardzo mi się one podobają. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podeślij proszę link do tego maleństwa, bo fajne i mnie zaciekawiło. Komunijne fajne, elegancka prostota. Super

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się też ten rodzaj kartki podoba, ale nie wiem czy jest prosta....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(