,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

piątek, 26 czerwca 2020

Wpis do Art journala ......

Dzisiaj śmiało (i całkiem poważnie) mogę powiedzieć, że wyszło trochę inaczej niż myślałam ale wyszło. Nie wiem czy tylko ja tak mam, że pomysł i początek jest zupełnie inny niż finał :) Do tego wpisu zachęciła mnie Ula swoim (jakiś czas temu na Grupie Świry Rękodzieła Inspirują prowadziła live ... grupa prywatna na Fb). 
Mój bardzo odbiega od wpisu Uli ale ..... ale jest :)


Zaczęło się od naklejenia serwetki, potem była nałożona przez maskę pasta strukturalna (ledwo teraz widoczna), inna maska i czarne gesso, srebrny pyłek, jakieś resztki mgiełek, fragmenty tkaniny ..... powstało dość ciekawe tło.
No i pytanie ,,co dalej,, ....
Przypomniałam sobie o papierach z ptakami - wreszcie znalazły swoje miejsce. To samo z robalami. 
Ptaki, robaki i ... słowa :)
Na końcu zabezpieczyłam srebrny pyłek i użyte cienie do powiek lakierem do włosów.


Znowu marszczenia, pofalowania (tym razem to sprawka serwetki). Może kiedyś uda mi się zrobić ,,gładki,, wpis.
Właściwie to tylko eksperymenty z mediami, relaks, dobra zabawa, sama przyjemność :)

Teraz siedzę nad szkatułką z opakowania po ptasim mleczku zrobioną (tym razem live prowadziła Marta, też na Fb -  Grupa Świry Rękodzieła Inspirują). Następny w kolejce album do tej szkatułki :)
Szkatułkę muszę jeszcze dopieścić a to trochę potrwa .....




Wirtualny poczęstunek :)
Jagody kamczackie wyjątkowo dorodne w tym roku ..... 


Miłego, słonecznego weekendu 😘



4 komentarze:

  1. Danusiu, świetny wpis pełen motywujących haseł.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, ptasi wpis jest bajeczny, no po prostu idealny. U mnie z tą jagodą kamczacką jest niezbyt fajnie, daru hojności Matka Natura jej nie dała. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. poczęstowałam się smakołykami i zostawię komentarz brzmiący tak, że wpis jest cudny!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(