,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

niedziela, 28 czerwca 2020

Szkatułka i album do kompletu .....

Szkatułka niby gotowa ale coś jej jeszcze brakuje (chyba złożę zamówienie na trochę ,,złomków,, i na coś co będzie można i na szkatułce i w albumie umieścić).
Szkatułka to recykling bo zrobiona z pudełka po ptasim mleczku (tekturkami z drugiego pudełka wzmocnione). Zgięcia w szkatułce i okładce albumu wzmocniłam płótnem introligatorskim. 
Ktoś może powiedzieć ,,to tylko opakowanie, które nadaje się wyłącznie do wyrzucenia a tu tyle zachodu,, bo i specjalnie dobierane papiery (z różnych kolekcji + papiery z Actiona), części metalowe, które wcale tanie nie są, cenne magnesy (cenne bo mi się już kończą) itp. itd. 
Hmmmm, pudełko do wyrzucenia ................. a tu taka niespodzianka :)
Album harmonijkowy mieszczący się do szkatułki jest sprawą rozwojową czyli będzie jeszcze uzupełniany.
Na razie wygląda to tak .....


A tak to się zaczęło .....
Marta na Grupie Świry Rękodzieła Inspirują (Fb) prowadziła dwuczęściowe warsztaty online - 1.Szkatułka z opakowania po ptasim mleczku, 2.Album, który zmieści się do szkatułki - temat mi się spodobał więc weszłam w to :)


Jak uzupełnię album, dopieszczę szkatułkę to pochwalę się efektem.
Gdyby ktoś się dokładnie szkatułce przyglądał to może znaleźć ,,niedorobienia,, ale to tylko wykorzystane/przerobione opakowanie z kartonu, które różnie się zachowuje maltretowane ponownie :)


Dziękuję za wszystkie komentarze, dziękuję za Wasze odwiedziny 🌹



6 komentarzy:

  1. Super, razem może być fajnym prezentem dla kogoś kto wrócił z jakiejś podróży...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super, recykling pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem Danusiu. Wspaniała szkatułka! Piękne papiery i świetne dodatki.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już sama szkatułka prezentuje się świetnie, nigdy bym nie zgadła, że powstałą z pudełka po Ptasim mleczku. A z albumem tworzy wspaniały komplet.
    Pozdrawiam, Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie przekształciłaś cieniutkie, tekturowe pudełko w szkatułkę.
    Też oglądałam filmy, ale jeszcze nawet ptasiego mleczka nie zjadłam ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(