,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 1 lipca 2020

Album harmonijkowy .....

Dokończyłam album, którego ,,stan surowy,, pokazałam w poprzednim poście. Właściwie to albumik ale nie każdy lubi zdrobnienia więc mały album.
Obawiam się, że będę musiała zrobić wyższą szkatułkę/pudełko/opakowanie ... przeholowałam z ilością stron :) Dorobiłam dyndadełko, ozdobiłam każdą ze stron chociaż malutkim elementem ... uważam komplet za gotowy, już niczego nie będę dodawać (chyba że wpadnie mi coś odpowiedniego, wyjątkowego, pasującego do szkatułki to wtedy nie powiem ,,nie,,).


Po otworzeniu ukazują się dwie części harmonijkowe ... ta kartka w kratkę służy do spersonalizowania albumu :)
Stron dużo więc sporo miejsca na wklejenie zdjęć, dużo kieszonek na ,,papierowe skarby,, czy zdjęcia luzem ... .  


Chwilowo mam przesyt albumowy (co za dużo to niezdrowo). Zrobienie samego albumu (bazy) idzie mi sprawnie ale już dobieranie papierów i dodatków trochę trwa. Najwięcej czasu w tym przypadku zajmowało tuszowanie.
Do klejenia używałam resztek ulubionego actionowego kleju.
Królestwo za klej z Actiona!

Teraz będzie wielkie sprzątanie biurka :)


11 komentarzy:

  1. Fantastyczny album:) Fantastyczne papiery:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Papiery to taka zbieranina, cieszę się, że udało mi się je dobrać.

      Usuń
  2. Wspaniały album. Moc pracy i niesamowity efekt. A jeszcze ta szkatuła do komplety - cudo.
    Rewelacyjna praca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pracy dużo ale przyjemna była :)

      Usuń
  3. Ach- zakochana jestem w tych Twoich albumach, sa niesamowite! A co to za cudowny klej z actiona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi :) Klej tekstylny (tak na buteleczce pisze), jest trochę rzadszy od Magika ale równie mocny (przyzwyczaiłam się do niego) :)

      Usuń
  4. Danusiu, cudowny i naprawdę magiczny album.
    Ja mam odwrotnie - najbardziej nie lubię kleić bazy.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ogólnie to lubię i robienie bazy (w końcu nabrałam wprawy i dość sprawnie mi to idzie) i ozdabianie stron (tu jednak muszę trochę kombinować by wszystko jakoś grało a to trochę trwa).

      Usuń
  5. Nie mogę znaleźć odpowiednich słów, by opisać jak bardzo podoba mi się twoja praca.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czekam Basiu na Twoję szkatułkę i album :)

      Usuń
  6. Piękny album. Z przyjemnością oglądam tak ładne i spójne strony, które są płaskie. Taki pomieści dużo zdjęć i pamiątek, nie zagłuszy ich, tylko wyeksponuje. Idealny moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(