,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

sobota, 4 lipca 2020

Jak się zabrać do zrobienia albumu ......

Miałam ostatnio sporo pytań (nie wiem dlaczego do mnie kierowane) o albumy.
Przykro mi, nie jestem ekspertką w tym temacie choć ze zrobieniem takiego czy innego nie mam problemu.
Proste formy albumów znam ,,na pamięć,, a te trudniejsze na podstawie filmików robię.
Pytanie o zrobienie albumu raczej do Mistrzyń w temacie, ja robię ,,tak jak mi w duszy gra,, dlatego moje nie są profesjonalne, nie sa perfekcyjne :)
Tutoriali w sieci jest mnóstwo, wystarczy konkretne hasło dotyczące albumu wbić w google i mamy wysyp ... jest w czym wybierać.
Kiedy pokazuję jakiś album robiony wg tutorialu staram się umieścić źródło - jest to jakieś podziękowanie Autorce (czy Autorowi) za podzielenie się swoją wiedzą - więc do konkretnych albumów są u mnie filmy z kursami (etykieta ,,Film instruktażowy,,). 

Dla osób początkujących kilka uwag ma Asia Szulik, jest też trzyczęściowy tutorial na konkretny album :)









Dokładam filmik, w którym Joanna Ryba mówi o tym, co wystarczy do zrobienia albumu ....



Powodzenia w tworzeniu swojego pierwszego albumu!
To nie jest trudne, trzeba tylko chcieć 👍



Ja już myślę o drugim albumie-akordeonie ale takim małym, takim na tagi.
Na razie bawię się nowym wykrojnikiem. Wiem, wiem, miałam już nie kupować ale robiłam niespodziewane zamówienie. Skończyły mi się magnesy więc ...... dobrałam jeszcze do nich kilka papierów i tak uzbierała się sumka uprawniająca do gratisu. Wybrałam sobie taki wykrojnik, który ma potencjał. Choć jest na BN to myślę, że może być ,,wielofunkcyjny,, (kiedyś kupowałam wykrojniki bo mi się podobały, teraz patrzę na możliwości takowych czyli ,,wyciśnięcia z nich co się da,,.
Wczoraj pierwsza  próba - kartka na ślub ......



Do kartki (jeszcze nie jest skończona) dorabiam pudełko.



3 komentarze:

  1. Danusiu, ten wykrojnik pasuje praktycznie na każdą okazję. Bardzo podoba mi się jego użycie w tej pięknej ślubnej kartce,
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jak najbardziej uniwersalny wykrojnik:-D bardzo ładna karteczka! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka świetnie wyszła :D Bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(