,,Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści ... .,,


,,WYSZŁO TROCHĘ INACZEJ NIŻ MYŚLAŁEM ALE ZAWSZE WYSZŁO.,,

(A.A. Milne - ,,Kubuś Puchatek,,)

środa, 8 lipca 2020

Dwie kartki (ślubna i dla malucha) oraz zakupy .....

Testuję możliwości nowego wykrojnika (mając zwykły owal też można podziałać ale tutaj jest już miejsce na naklejenie czegoś tam w zależności od tematyki. Szału nie ma ale ..... to są na razie dwie kartki :)
1.Ślubna w pudełku ... czegoś mi tu brakuje, nie chcę przedobrzyć więc na razie tak zostawię :)


2.Dla Malucha ... tutaj shaker box zrobiłam :)


Pojechałam do Actiona tylko po klej i papier na bazy do kartek i albumów a przywiozłam kilka ,,potrzebnych drobiazgów,, czyli kilka wykrojników, stemple i inne.

Te maleństwa przysłowiowe ,,grosze,, kosztowały, wzięłam tylko cztery. Mała uwaga - najpierw trzeba wyciąć a potem ,,przewałkować,, z dodatkiem maty silikonowej.


Zaopatrzenie Actiona w ,,pierdółki,, do scrapbookingu lichutkie, na półkach pustki jakby od dawna dostawy nie było (podobno tak jest we wszystkich sklepach). 
Na szczęście był klej i papier na bazy do kartek i albumów - blok zawiera 60 kartek (biel/kraft/czerń) z czego połowa to papier, druga połowa to karton. Karton na bazy, papier (niższa gramatura od kartonu) na Junk journale się przyda.


Następne zakupy w sierpniu?
Pożyjemy, zobaczymy  😉




2 komentarze:

  1. Danusiu, bardzo ładne kartki (zwłaszcza dziecięca mnie zachwyciła). Myślę, że ten wykrojnik jeszcze nie raz zagości w Twoich pracach.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki i bardzo udane zakupy Danusiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ... cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ... wybacz jeżeli nie odpowiem od razu ... nie wyrabiam ostatnio, pogubiłam się troszeczkę;(